صفحه ویژه استان اصفهان در پایگاه اطلاع رسانی فهما رونمایی می شود
صفحه ويژه استان اصفهان در پايگاه اطلاع رساني فهما رونمايي مي شود

صفحه ویژه استان اصفهان در پایگاه اطلاع رسانی فهما رونمایی می شود

پس از رونمايي از پايگاه اطلاع رساني فهما همزمان با ميلاد امام حسن مجتبي(ع)، صفحه ويژه استان اصفهان در اين پايگاه نيز امروز رونمايي خواهد شد.
شناسه خبر : 10999 تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ زمان انتشار :

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان اصفهان، صفحه ويژه استان اصفهان در پايگاه اطلاع رساني فهما سه شنبه 30 اردیبهشت همزمان با نشست مسئولان مناطق کانون های فرهنگی هنری شهرستان اصفهان رونمایی می شود.

 

بنا بر این گزاش پایگاه اطلاع رسانی فهما (فرهنگ و هنر مساجد ایران) دارای زیرپرتال‌های مستقل به نشانی اینترنتی fahma.org  برای تمامی استان ها است. آدرس صفحه استان اصفهان در این پایگاه isfahan.fahma.org است.

 

اتصال پرتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خبرگزاری شبستان به این پایگاه اطلاع رسانی، ربات هوشمند پایگاه اطلاع‌رسانی فهما با رصد دقیق داده ها و اخبار و اطلاعات تولید شده در بستر فضای مجازی، قابلیت نمایش و انتشار اخبار مرتبط با ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و کانون های فرهنگی هنری فعال در سراسر کشور از قابلیت های این پایگاه است.
 
 

 این پایگاه دارای قابلیت بارگذاری پوسترهای تبلیغاتی و ارتباط صفحات استانی به دیگر سامانه‌های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از قبیل سامانه بچه های مسجد است.