فعالیت بانوان کانون صاحب الزمان(عج) اصفهان در اجرای طرح ملی راهکار
فعاليت بانوان کانون صاحب الزمان(عج) اصفهان در اجراي طرح ملي راهکار

فعالیت بانوان کانون صاحب الزمان(عج) اصفهان در اجرای طرح ملی راهکار

مديرمسئول کانون صاحب الزمان(عج) علي عرب گفت: بانوان کانون فرهنگي هنري صاحب الزمان(عج) علي عرب با تهيه بسته هاي بهداشتي و توليد ماسک در اجراي طرح راهکار و مبارزه با بيماري کرونا فعاليت کردند.
شناسه خبر : 11355 تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۲۳
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي(فهما) از استان اصفهان، «داوود میرزایی» اظهارداشت: طرح ملی راهکار کانون های فرهنگی و هنری مساجد در روستای علی عرب توسط کانون فرهنگی هنری مسجد اجرا شده و اقدامات فرهنگی و حمایتی صورت گرفته است.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) روستای علی عرب افزود: بانوان کانون فرهنگی هنری صاحب  الزمان علی عرب با تهیه بسته های بهداشتی و تولید ماسک در اجرای طرح راهکار و مبارزه با بیماری کرونا فعال شدند و در کارگاه های خانگی با دیگر بانوان همکاری می کنند.


وی ادامه داد: بانوان در اجرای طرح ملی راهکار فعالیت شاخص و ویژه ای را تاکنون انجام داده اند و فعالیت های فرهنگی با محوریت خانواده ها اجرا شده است.


میرزایی با اشاره به فعالیت های شاخص ایام شیوع بیماری کرونا یادآورشد: کانون فرهنگی هنریمسجد با دیگر نهادهای روستا برای کاهش آسیب و دغدغه های ناشی از بیماری کرونا همکاری داشته که فعالیت های آموزشی و ضدعفونی از جمله آن ها است.


وی با بیان‌ اینکه تا زمان کنترل بیماری کرونا فعالیت های کانون به صورت‌مجازی و فعالیت های بهداشتی خواهد بود، گفت:فعالیت های مجدد کانون در محل مسجد و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.