لزوم بهره گیری مناسب از فضای مجازی در بزرگداشت دهه کرامت
لزوم بهره گيري مناسب از فضاي مجازي در بزرگداشت دهه کرامت

لزوم بهره گیری مناسب از فضای مجازی در بزرگداشت دهه کرامت

دبير شوراي هماهنگي بزرگداشت دهه کرامت استان اصفهان گفت: امسال با توجه به شرايط خاصي که به دليل ويروس کرونا به وجود آمده از ظرفيت فضاي مجازي براي اجراي برنامه‌هاي اين دهه بهره بيشتري مي‌بريم.
شناسه خبر : 12188 تاریخ انتشار : ۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۷:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي(فهما) از استان اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین رمضانعلی معتمدی در جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان اصفهان با تبریک دهه کرامت به روایتی از امام رضا علیه السلام در خصوص اهمیت تقوا اشاره نمود و گفت: در چند سال گذشته به مناسبت دهه کرامت در سطح استان برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شد اما امسال با توجه به شرایط خاصی که به دلیل ویروس کرونا به وجود آمده از ظرفیت فضای مجازی برای اجرای برنامه‌های این دهه بهره بیشتری می‌بریم.

 

دبیر شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان اصفهان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر لزوم اجرای برنامه‌های دهه کرامت با رویکرد تبیین ابعاد شخصیتی حضرت معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام خاطرنشان کرد: ترویج و تبیین فرهنگ رضوی موضوع مهمی بوده که فضای مجازی فرصت مناسبی را برای این کار فراهم آورده است.

 

وی با اشاره به لزوم مستندسازی فعالیت‌ها و منعکس نمودن آن برای همه اقشار جامعه پیرامون اهمیت آذین بندی شهرها و اماکن عمومی و مساجد در این دهه تاکید کرد.

 

در ادامه جلسه سایر اعضا به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و مقرر شد هر کدام از دستگاه‌ها برنامه‌های اجرایی خود را به مناسبت این دهه به دبیرخانه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان ارسال نمایند.

 

خاطرنشان می‌شود، جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان اصفهان با حضور محمدعلی احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام محمدرضا نیستانی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و سایر اعضا برگزار شد.