برنامه های دهه کرامت با قوت و قدرت و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود
برنامه هاي دهه کرامت با قوت و قدرت و با رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي برگزار شود

برنامه های دهه کرامت با قوت و قدرت و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: با اشاره به نامگذاري به جاي اول تا دهم ذيقعده از ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) تا ولادت امام رضا(ع) به نام دهه کرامت گفت: برنامه هاي ويژه ايام دهه کرامت با قوت و قدرت و با رعايت کامل دستورالعمل هاي بهداشتي بايد برگزار شود.
شناسه خبر : 12317 تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي(فهما) از استان اصفهان، آیت الله «سید یوسف طباطبائی نژاد» در دیدار با دبیر و اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان اصفهان با اشاره به نامگذاری به جای اول تا دهم ذیقعده از ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) تا ولادت امام رضا(ع) به نام دهه کرامت گفت: برنامه های ویژه ایام دهه کرامت با قوت و قدرت و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی باید برگزار شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: در ایام دهه کرامت ویژگی های شخصیتی حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) برای مردم تبیین شود.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران برای ملت ایران سرشار از خیر بوده است، اظهار داشت: بی انصافی است اگر رشد کشور در طول 40 سال گذشته را نادیده بگیریم.

 

آیت الله طباطبائی نژاد با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی تصریح کرد: اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی شخصی که در دستگاه قضا تخلف کرده است، مجازات می شود یعنی عدالت اجتماعی در کشور رعایت می شود اما در این زمینه هرچه بیشتر کار شود بهتر است.