برگزاری برنامه های ویژه دهه کرامت در شهرستان نطنز
برگزاري برنامه هاي ويژه دهه کرامت در شهرستان نطنز

برگزاری برنامه های ویژه دهه کرامت در شهرستان نطنز

رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي شهرستان نطنز از برگزاري ويژه برنامه هاي باشکوه به مناسبت دهه کرامت در شهرستان نطنز خبر داد.
شناسه خبر : 12448 تاریخ انتشار : ۵ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۲۴
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي(فهما) از استان اصفهان، «علی مشربی» پیرامون برنامه های دهه کرامت در شهرستان نطنز گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت، ویژه برنامه های باشکوهی در سطح شهرستان نطنز برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نطنز افزود: دهه کرامت از 1 ذیقعده میلاد حضرت معصومه آغاز و تا 13 ذی القعده میلاد حضرت امام رضا (ع) ادامه دارد که در طول این ده روز عاشقان امامت و ولایت با انواع برنامه های شاد و مفرح فرهنگی، هنری و مذهبی عشق و علاقه قلبی خود را به ساخت مقدس امام رضا (ع) و خواهر بزرگوارشان حضرت معصومه(س) نشان می دهند.


مشربی اظهار کرد: در شهرستان نطنز، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری واحدهای تحت پوشش، امسال نیز همچون سالهای گذشته برنامه های باشکوهی ترتیب داده که در روزهای دهه کرامت برگزار و به محضرت عاشاقان اهل بیت عصمت و طهارت(س) تقدیم می شود.


مشربی تصریح کرد: با توجه به تقارن این دهه مبارک با ایام مبارزه با بیماری منحوس کرونا برنامه های این اداره بیشتر از طریق فضای مجازی برگزار می شود که یکی از ویژه برنامه های باشکوه این اداره در این دهه برگزاری مراسم شعرخوانی رضوی توسط شاعران انجمن شعر و ادب یادمان نطنز به صورت پخش زنده در فضای مجازی می باشد. 


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز خاطرنشان کرد: در همین راستا ویژه برنامه هایی با حضور و سخنرانی امام جمعه شهرستان نطنز و مدح و ثنای حضرت معصومه و حضرت علی بن موسی الرضا  برگزار می شود.

 

مشربی گفت: برگزاری برنامه های و مسابقات مختلف فرهنگی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد، اجرای جنگ شادی و نمایش توسط انجمن هنرهای نمایشی شهرستان نطنز، اجرای زیبای گروه نقاره زنی شهرستان نطنز، پخش کلیپ های کوتاه از بیانات امام جمعه شهر بادرود و خاطره گویی یک دقیقه ای توسط کسانی که به زیارت حضرت رضا (ع) مشرف شده اند از برنامه های اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نطنز در دهه کرامت است.


رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نطنز در پایان اظهار کرد: یکی از زیباترین اعمال در دهه کرمت کمک به نیازمندان و تهی دستان است که این امر بسیار پسندیده در طول این دهه توسط انجمن خیرین جوان شهرستان نطنز با تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان انجام می گیرد.