کانون‌های مساجد محور برنامه‌های مردمی دهه کرامت
کانون‌هاي مساجد محور برنامه‌هاي مردمي دهه کرامت

کانون‌های مساجد محور برنامه‌های مردمی دهه کرامت

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اصفهان با اشاره به رويکرد استفاده حداکثري از ظرفيت همه دستگاه ها براي اجراي برنامه هاي مشترک دهه کرامت در استان اصفهان گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، محور برنامه هاي مردمي ايام بزرگداشت دهه کرامت هستند.
شناسه خبر : 12455 تاریخ انتشار : ۵ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۳۳
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي(فهما) از استان اصفهان، حجت الاسلام «محمدرضا نیستانی» در نشست مجازی كمیته ارتباطات و فضای مجازی دهه كرامت که با حضور حجت الاسلام «حبیب رضا ارزانی» مشاور وزیر و رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت برگزار شد، استفاده حداکثری از ظرفیت همه دستگاه های عضو این شورا در استان را از رویکردهای مهم برشمرد و گفت: همه ظرفیت های مردمی اعم از کانون های فرهنگی هنری مساجد، هیئات مذهبی، پایگاه های بسیج، تشکل های مردمی و ... برای بزرگداشت دهه کرامت بسیج شده اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان به طراحی برنامه ها بر بستر فضای مجازی و بر اساس اقتصائات دوران کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: مساجد و بقاع متبرکه استان اصفهان در برگزاری آیین های بزرگداشت دهه کرامت نقش محوری دارند.

 

وی به موج آفرینی در فضای مجازی با راه اندازی پویش های فرهنگی در این ایام اشاره کرد و افزود: اجرای جشن های میدانی و خیابانی و اجرای گروه های سرود در محل های از پیش تعیین شده از برنامه هایی است که در این دهه برگزار می شود.

 

دکتر نیستانی گفت: خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در استان اصفهان تحت عنوان کاروان «زیر سایه خورشید» حضور خواهند داشت و از مراکز درمانی، کادر درمان و بیماران مواجه با کرونا عیادت خواهند کرد.