حمایت از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد شهر اصفهان در دهه کرامت
حمايت از برنامه هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهر اصفهان در دهه کرامت

حمایت از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد شهر اصفهان در دهه کرامت

اداره مشارکت هاي مردمي سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري اصفهان از برنامه هاي دهه کرامت کانون هاي مساجد شهر اصفهان که در قالب هاي کليپ، موشن گرافي، برنامه هاي اجتماعي در شبکه هاي مجازي، مستندات تصويري(عکس) و فايل صوتي باشند، حمايت مي کند.
شناسه خبر : 12593 تاریخ انتشار : ۸ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي(فهما) از استان اصفهان، فراخوان حمایت از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد، تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد ویژه دهه کرامت توسط اداره مشارکت های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان منتشر شده است.


بر اساس این گزارش این فراخوان از برنامه های مراکز مردمی با موضوعات «حمایت کریمانه از خانواده های محروم در مناطق کم برخوردار»، «تبیین موضوعی خدمت کریمانه، همدلی به رسم اهل البیت علیه السلام»، «مسابقه کتابخوانی مجازی، با تکیه بر معرفی کتب فاخر در سیره امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) » و «نقش دختران در توسعه همه جانبه ایران اسلامی» حمایت می کند.

 

قالب ارائه این برنامه ها می تواند کلیپ، موشن گرافی، برنامه های اجتماعی در شبکه های مجازی، مستندات تصویری(عکس) و فایل صوتی باشد.

 

این برنامه ها باید در بازه زمانی سوم تا سیزدهم تیرماه یعنی از میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) برگزار شده باشد.

 

مدیران مجموعه های فرهنگی و کانون های مساجد مستندات خود را به نشانی اصفهان، خیابان کمال اسماعیل، بعد از پل فردوسی به سمت انقلاب، اداره مشارکت های فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تحویل دهند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ۳۲۲۴۰۵۰۹ داخلی ۲۰۳ و تلفن ۰۹۱۳۸۲۳۷۰۸۴ و در شبکه های اجتماعی با شماره ۰۹۱۳۵۵۷۸۹۲۸ در تماس باشند.