ضرورت توجه به رویکردهای جدید در دومین رویداد ملی (فهما)
ضرورت توجه به رويکردهاي جديد در دومين رويداد ملي (فهما)

ضرورت توجه به رویکردهای جدید در دومین رویداد ملی (فهما)

حجت‌الاسلام نيستاني، با تاکيد بر توجه مديران کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد بر رويکردهاي جديد در دومين رويداد ملي (فهما) گفت: در اولين رويداد ملي فهما استان اصفهان بيشترين تعداد کانون مشارکت کننده در اين طرح ملي را داشت.
شناسه خبر : 13586 تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدرضا نیستانی در آئین افتتاحیه دومین رویداد ملی فهما که به صورت مجازی با حضور مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان برگزار شد، گفت: خوشبختانه سال گذشته و در اولین رویداد ملی فهما با اهتمام ویژه کانون های مساجد استان اصفهان توانستیم بیشترین تعداد کانون مشارکت کننده در این طرح ملی و بیشترین عضو فعال کانونی را داشته باشیم و از این حیث استان اصفهان در صدر است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان به رویکردهای جدید دومین رویداد ملی فهما اشاره کرد و اظهار داشت: شبستان فرهنگ، شبستان هنر و شبستان نوآور 3 عرصه مهم فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در دومین رویداد ملی فهما هستند که 12 رواق مختلف را در دل خود جای داده اند.

 

وی به اهمیت مشارکت کانون ها در رویداد ملی فهما اشاره کرد و افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد در مقابله با کرونا با اتحاد و همدلی با سایر مجموعه های مردمی فعالیت های خوب و چشمگیری داشتند.

 

حجت الاسلام نیستانی به آغاز اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در اصفهان اشاره کرد و گفت: در این طرح هر سه شنبه یک خانواده شهید توسط مدیران استانی مورد احترام و تکریم قرار خواهد گرفت و به تبع آن کانون های مساجد به همراه بزرگان هر محل از خانواده های شهید محل بازدید خواهند کرد.

 

وی همچنین به اجرای رویداد ملی «روح مقاومت» اشاره کرد و تشریح کرد: این طرح به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می شود و در قالب های مختلف از وصایای شهدا اثر به دبیرخانه رویداد ارسال خواهد شد.