کانون‌های مساجد در تغییر شیوه زندگی مردم مطابق با کرونا فرهنگ‌سازی کنند
کانون‌هاي مساجد در تغيير شيوه زندگي مردم مطابق با کرونا فرهنگ‌سازي کنند

کانون‌های مساجد در تغییر شیوه زندگی مردم مطابق با کرونا فرهنگ‌سازی کنند

مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي اصفهان ضمن تجليل از تلاش هاي کانون هاي فرهنگي هنري در مبارزه با کرونا گفت: کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد با رويکرد فرهنگسازي صحيح بايستي در تغيير شيوه زندگي مردم مطابق با شرايط کرونايي اهتمام داشته باشند.
شناسه خبر : 13615 تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان اصفهان، «آرش نجیمی» در آئین افتتاحیه دومین رویداد ملی فهما که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با سطح مخاطبان وسیعی که دارند از ابتدای شیوع این ویروس در حوزه اطلاع رسانی و آموزش به جامعه مخاطبان فعالیت های زیادی داشته اند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار داشت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد با رویکرد فرهنگسازی صحیح بایستی در تغییر شیوه زندگی مردم مطابق با شرایط کرونایی اهتمام داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه باید بدانیم این تغییر در رفتارها زودگذر نیستند و ممکن است تا دو سال آینده همراه ما باشند، تصریح کرد: یکی از تبعات جدی این بیماری مخاطره سلامت روان جامعه است و فشار روانی بالایی به جامعه وارد می کند.

 

نجیمی افزود: همه مجموعه های مردمی و کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز باید تلاش خود را به کار گیرند تا با حفظ روحیه همدلی بتوانیم الگوی سالم همراه با سلامت روانی جامعه را برای مبارزه با کرونا پیش گیریم نه اینکه با استرس دستورالعمل های بهداشتی را انجام دهیم.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از تلاش های کانون های فرهنگی هنری در مبارزه با کرونا تجلیل کرد.

 

گفتنی است آئین افتتاحیه دومین رویداد ملی فهما به صورت مجازی با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان برگزار شد.