اجرای طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» در اصفهان
اجراي طرح ملي «سه‌شنبه‌هاي تکريم» در اصفهان

اجرای طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» در اصفهان

حجت الاسلام نيستاني از اجراي «طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم» در اصفهان خبر داد و گفت: هدف از برگزاري اين طرح ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و آشنايي نسل جوان با تفکر ازخودگذشتگي است.
شناسه خبر : 13864 تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۳۷
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان اصفهان، حجت الاسلام محمدرضا نیستانی با اشاره اجرای «طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم» گفت: هدف از برگزاری «طرح ملی سه شنبه های تکریم» ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با تفکر ازخودگذشتگی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با بیان اینکه «طرح ملی سه شنبه های تکریم» توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران در حال برگزاری است، اظهار داشت: پوستر «طرح ملی سه شنبه های تکریم» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس جمهور در مراسم بازدید از منزل مادر شهیدان خالقی پور رونمایی شده است.

 

وی تصریح کرد: این طرح به منظور آشنایی بیشتر نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت و دلجویی از خانواده این بزرگوران و باز نشر تفکر ایثار و از خودگذشتگی و حفظ خاک و استقلال کشور با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با موضوع بازدید و تکریم خانواده های شهداء و ایثارگران و به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می شود.

 

دکتر نیستانی افزود: سعی داریم با انتشار وصیت نامه و زندگی نامه شهدا به صورت مکتوب و مصور و با عنوان پویش سه شنبه های تکریم، جامعه جوان را مخاطب این طرح قرار دهیم.