تجلیل از خانواده معظم شهیدان «متولی امامی» در اصفهان
تجليل از خانواده معظم شهيدان «متولي امامي» در اصفهان

تجلیل از خانواده معظم شهیدان «متولی امامی» در اصفهان

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اصفهان در ديدار با خانواده شهيدان «حسن و اصغر متولي امامي» گفت: اگر امروز در سايه امنيت در کشور زندگي مي کنيم اين به برکت خون شهداست و شهدا در نزد خداوند داراي اعتبار و آبروي بالايي هستند و شافع ما در روز قيامت خواهند بود.
شناسه خبر : 14050 تاریخ انتشار : ۹ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۵۶
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمين محمدرضا نیستانی در دیدار با خانواده شهیدان «حسن و اصغر متولی امامی» که در قالب «طرح ملی سه شنبه های تکریم» انجام شد، گفت: اگر امروز در سایه امنیت در کشور زندگی می کنیم این به برکت خون شهداست و شهدا در نزد خداوند دارای اعتبار و آبروی بالایی هستند و شافع ما در روز قیامت خواهند بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان برگزاری «طرح ملی سه شنبه های تکریم» را به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با تفکر ازخودگذشتگی برشمرد.

 

وی تصریح کرد: این طرح به منظور آشنایی بیشتر نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت و دلجویی از خانواده این بزرگوران و باز نشر تفکر ایثار و از خودگذشتگی و حفظ خاک و استقلال کشور با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با موضوع بازدید و تکریم خانواده های شهداء و ایثارگران و به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می شود.

 

دکتر نیستانی افزود: در همین راستا رویداد ملی «روح مقاومت» با هدف ترویج روح مقاومت و آشنایی با گنجینه های معنوی (وصایای شهداء) به منظور الگوسازی برای نسل نو و ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه کار خود را آغاز کرده است.

 

وی با بیان اینکه این رویداد به صورت بین المللی برگزار می شود، گفت: وصیت نامه شهدای مقاومت اعم از شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای امنیت، ترور، امر به معروف و نهی از منکر، مدافعان حرم و ... در عرصه ملی و بین المللی محور این رویداد است.

 

خاطرنشان می‌شود، دیدار با خانواده شهیدان «حسن و اصغر متولی امامی» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و نماینده بعثه مقام معظم رهبری در اداره کل حج و زیارت استان اصفهان انجام شد و در پایان این دیدار از حانواده معظم شهیدان متولی امامی تجلیل شد.