طراحی فرهنگ جایگزین در مقابل فرهنگ مهاجم غرب از سوی کانون‌های فهما اهمیت بسزایی دارد
طراحي فرهنگ جايگزين در مقابل فرهنگ مهاجم غرب از سوي کانون‌هاي فهما اهميت بسزايي دارد

طراحی فرهنگ جایگزین در مقابل فرهنگ مهاجم غرب از سوی کانون‌های فهما اهمیت بسزایی دارد

حجت‌الاسلام ميرزايي با تاکيد بر به استفاده حداکثري از ظرفيت‌هاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد، گفت: طراحي فرهنگ جايگزين در مقابل فرهنگ مهاجم غرب که به دست کانون‌هاي فهما اهميت بسزايي دارد.
شناسه خبر : 14984 تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اصفهان، حجت الاسلام حسین میرزایی در دیدار با منتخبان کانون های فرهنگی هنری استان اصفهان به اهمیت مهندسی فرهنگی و مدیریت فرهنگی اشاره کرد و گفت: طراحی فرهنگ جایگزین در مقابل فرهنگ مهاجم غرب که به دست کانون های فرهنگی شکل می گیرد بسیار مهم است.

 

نماینده مردم اصفهان افزود: همانطور که نهاد خانواده، زیرساخت جامعه را به وجود می آورد، در حوزه فرهنگ نیز این کانون های فرهنگی هستند که زیرساخت آن را فراهم می کنند.

 

وی با تاکید بر به استفاده حداکثری از ظرفیت های قانونی برای بهره بری کانون های فرهنگی هنری مساجد، افزود: باید قوانینی که می تواند منجر به تولید بودجه های کلان برای مسائل فرهنگی شود را شناخت و از آنها بهره برد.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: با خودکفایی کانونها به معنای اینکه به مجموعه های اقتصادی تبدیل شوند مخالف هستیم اما خودکفایی به این معنا که توانمندی کانون ها در حدی باشد که کار فرهنگی خوب تحویل جامعه بدهند که مخاطبان حاضر شوند، از این فعالیت ها حمایت کنند، موافقم و باید کانون ها در این زمینه حد وسط را رعایت کنند.