تصویب اساسنامه کانون‌های (فهما) منجر به حذف موانع قانونی برای حمایت از مساجد شد
تصويب اساسنامه کانون‌هاي (فهما) منجر به حذف موانع قانوني براي حمايت از مساجد شد

تصویب اساسنامه کانون‌های (فهما) منجر به حذف موانع قانونی برای حمایت از مساجد شد

حجت‌الاسلام و المسلمين نيستاني با اشاره به تصويب اساسنامه ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد از سوي شوراي عالي انقلاب فرهنگي، گفت: اين اقدام گامي موثر براي رفع موانع قانوني حمايت از کانون هاي فرهنگي هنري مساجد بود.
شناسه خبر : 14986 تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از اصفهان، حجت الاسلام محمدرضا نیستانی در دیدار منتخبان کانون های فرهنگی هنری استان اصفهان با برخی نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب اساسنامه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی گامی موثر برای رفع موانع قانونی حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان به تشکیل شورای سیاستگذاری کانون های فرهنگی در سطح کشور و به تبع آن در استان اشاره کرد و تصریح کرد: هم افزایی دستگاه های مختلف دولتی و غیر دولتی برای حمایت از فعالیت های مسجدی باید شکل گیرد.

 

وی به فعالیت یک هزار و 929 باب کانون فرهنگی هنری در مساجد استان اصفهان اشاره کرد و گفت: استان اصفهان هم از جهت تعداد کانون ها و هم از جهت تعداد اعضای کانون ها در سطح کشور رتبه اول را دارا است.

 

نیستانی به معرفی برگزاری نخستین رویداد ملی فهما(فرهنگ و هنر مساجد ایران) در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در این رقابت ملی استان اصفهان توانست در شاخص نوآوری و فن آوری حائز رتبه برتر شود.

 

گفتنی است در این دیدار حجت الاسلام «حسین میرزایی» نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و «عباس مقتدایی» نماینده مردم اصفهان و نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی حضور داشتند.