کانون‌های (فهما) چشم و گوش فرهنگی جامعه هستند
کانون‌هاي (فهما) چشم و گوش فرهنگي جامعه هستند

کانون‌های (فهما) چشم و گوش فرهنگی جامعه هستند

مقتدايي با بيان اينکه مساجد و کانون‌هاي فرهنگي هنري، چشم و گوش فرهنگي جامعه هستند، گفت: دغدغه‌هاي فرهنگي بايد از طريق کانون هاي (فهما) شناسايي شده و جهت رفع به نمايندگان مجلس منتقل شود.
شناسه خبر : 14999 تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۵۷
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از اصفهان، عباس مقتدایی در دیدار با منتخبان کانون های فرهنگی هنری استان اصفهان با تاکید بر اینکه خواسته های فعالان فرهنگی شهر باید از طریق نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیری شود، گفت: اتاق فکر کانون های فرهنگی هنری مساجد باید خواسته های خود را به نمایندگان مجلس بگویند تا خواسته های به حق کانون ها پیگیری شود.

 

نماینده مردم اصفهان و نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان مجلس با تعامل با فعالان فرهنگی استان در دوره نمایندگی خود باید بتواند خواسته های مختلف اصحاب فرهنگ و هنر و مساجد را پیگیری کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه مدیران کانون های فرهنگی مورد اعتماد مردم هستند و باید سایر مسائل و مشکلات مردم را نیز به نمایندگان اطلاع دهند، افزود: از دل حرف های مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد می توان بسیاری از مشکلات مردم را متوجه شد و برطرف کرد.

 

مقتدایی با بیان اینکه مساجد و کانون های فرهنگی هنری، چشم و گوش فرهنگی جامعه هستند، افزود: دغدغه های فرهنگی باید از طریق کانون های فرهنگی هنری مساجد شناسایی شود و با انتقال آن به نمایندگان مجلس برای رفع مسائل و موانع تلاش کنیم.

 

مقتدایی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی یک نظام واقعی مردم سالار است، تصریح کرد: تعامل بین نمایندگان مجلس با مدیران فرهنگی مساجد باید بیش از گذشته تقویت شود و مسائل و مشکلات برطرف شود.