حمایت از برنامه‌های کانون‌های (فهما) مناطق ۱۵گانه شهر اصفهان در ایام محرم و صفر
حمايت از برنامه‌هاي کانون‌هاي (فهما) مناطق ۱۵گانه شهر اصفهان در ايام محرم و صفر

حمایت از برنامه‌های کانون‌های (فهما) مناطق ۱۵گانه شهر اصفهان در ایام محرم و صفر

برنامه‌هاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد، تشکل‌هاي مردمي و سازمان‌هاي مردم نهاد در سطح مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان که به مناسبت ايام محرم و صفر برگزار شود، حمايت خواهد شد.
شناسه خبر : 15051 تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از اصفهان، هفتمین فراخوان حمایت از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد، تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد به مناسبت ایام محرم و صفر در سطح مناطق 15 گانه شهر اصفهان منتشر شد.

 

شاخص تاکید شده در این فراخوان خلاقیت، نوآوری(با توجه به بیماری کرونا) و تولید محتوای تأثیرگذار صرفاً به صورت مجازی است.

 

بر اساس این گزارش موضوعات ارائه برنامه؛ حمایت مومنانه از خانواده های آبرومند در مناطق کم برخوردار، مسابقه کتابخوانی با تکیه بر کتب فاخر با موضوعات امام حسین(ع)، محرم، صفر و عاشورا، ارائه آموزه های دینی و اخلاقی با استفاده از ظرفیت های علمی اساتید برجسته، شعر و ادبیات عاشورا، ارائه شعائر و مناسک ماه های محرم و صفر، آموزه ها و گفتمان خانواده در کلام و سیره امام حسین(ع) و چهارده معصوم(ع) و تبیین امر به معروف و نهی از منکر به عنوان انگیزه قیام امام حسین(ع) است.

 

در این فراخوان بر آموزش پیشگیری از بیماری کرونا به شهروندان، آموزش رعایت و حفظ بهداشت، سلامتی و تندرستی از  نگاه ائمه اطهار(ع) و سفارش های اکید دین مبین اسلام نگاه ویژه شده است.

 

قالب های ارائه برنامه؛ کلیپ و فایل های صوتی- تصویری، موشن گرافی و برنامه های اجتماعی در شبکه های مجازی است.

 

زمان اجرای برنامه ها همزمان با ایام محرم و صفر باید باشد و زمان ارسال مستندات تا 8  آبان ماه است.

 

بر اساس این فراخوان مکان تحویل مستندات اداره مشارکت های فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان واقع در خیابان کمال اسماعیل- بعد از پل فردوسی به سمت انقلاب است و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۳۵۵۷۸۹۲۸ تماس برقرار کنند.