تاکید نسبت به بهره‌برداری از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در عرصه آموزش نهج‌البلاغه
تاکيد نسبت به بهره‌برداري از ظرفيت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد در عرصه آموزش نهج‌البلاغه

تاکید نسبت به بهره‌برداری از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در عرصه آموزش نهج‌البلاغه

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان تاکيد کرد: از ظرفيت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد براي آموزش نهج البلاغه استفاده شود.
شناسه خبر : 15067 تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۲۱
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین «رمضانعلی معتمدی» در دیدار با اعضای هیئت مدیره موسسه نهج البلاغه اصفهان، خدمت به ساحت امیرالمومنین علیه السلام را یک توفیق دانست و گفت: توسعه و ترویج معارف نهج البلاغه توفیقی بوده و بدون شک اجر شما با صاحب نهج البلاغه است و بنده نیز برای این خدمات ارزنده از شما تشکر می‌کنم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر ضرورت آموزش محتواهای نهج البلاغه خاطرنشان کرد: در این راه می‌توان از ظرفیت سایر مراکز دینی مانند کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به عنوان پل ارتباطی بین مسجد و نهج البلاغه بهره برد.

 

وی افزود: همچنین کاشان به مدت 2 سال پایتخت نهج البلاغه ایران نام گرفته است که از این ظرفیت نیز برای تربیت مربی و استاد نهج البلاغه و نیز برپایی کرسی‌ها و نشست‌هایی با موضوع خطبه‌ها، نامه‌ها و حکمت‌های نهج البلاغه می‌توانید استفاده کنید.

 

حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر بیگی مدیر موسسه نهج البلاغه اصفهان نیز در این دیدار به بیان توضیحاتی پیرامون عملکرد این موسسه پرداخت.