«روح مقاومت» انعکاس سیره شهدا در کالبد جامعه است
«روح مقاومت» انعکاس سيره شهدا در کالبد جامعه است

«روح مقاومت» انعکاس سیره شهدا در کالبد جامعه است

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اصفهان به اهميت الگوگيري از سيره شهدا اشاره کرد و گفت: رويداد بين المللي «روح مقاومت» در پي انعکاس وصاياي شهدا در قالب هاي مختلف هنري در جامعه است.
شناسه خبر : 15068 تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۰
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نیستانی در گردهمایی مجازی کانون های فرهنگی هنری شهرستان لنجان به اهمیت فعالیت فرهنگی در مساجد اشاره کرد و گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان افسران جنگ نرم در شرایطی که دشمن از هیچ ابزاری برای تهاجم فرهنگی کوتاهی نمی کند، رسالت سنگینی بر دوش دارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان به اهمیت الگوگیری از سیره شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: رویداد بین المللی «روح مقاومت» در پی انعکاس وصایای شهدا در قالب های مختلف هنری در جامعه است.

 

وی به اهداف این رویداد بزرگ اشاره کرد و گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج و زنده نگه داشتن روح مقاومت و تقویت جبهه مقاومت، بازخوانی و تبلیغ وصایای شهدا جهت عمل به آنها در زندگی و کشف گنجینه های معنوی موجود در وصایای شهداء از اهداف برگزاری این رویداد بین المللی است.

 

نیستانی محوریت آثار ارسالی به دبیرخانه رویداد بین المللی «روح مقاومت» را وصیت نامه شهدا اعم از شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای امنیت، ترور، امر به معروف و نهی از منکر، مدافعان حرم و ... بیان کرد.

 

وی با بیان اینکه این رویداد در 2 بخش ملی و بین المللی برگزار می شود، افزود: قرآن و عترت در وصیت نامه شهداء، امام ، مرجعیت و علما در وصیت نامه شهداء، دفاع از وطن و اسلام در وصیت نامه شهداء، قدس و فلسطین مظهر مقاومت، نقش و جایگاه مسجد در تربیت جامعه و تقویت محور مقاومت و مسجد در وصیت نامه شهدا، موضوعات این رویداد هستند.

 

مدیر ستاد فهمای استان اصفهان پیرامون قالب های شرکت در جشنواره تصریح کرد: فیلم موبایلی، نماهنگ، صوت و پادکست و عکس نوشت قالب های این رویداد هستند که علاقه مندان برای اطلاع دقیق از کمیت و کیفیت آثار ارسالی به زیست بوم مجازی بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.