تجلیل از مادر شهید «محمدرضا تورجی‌زاده» در آستانه روز جهانی مساجد
تجليل از مادر شهيد «محمدرضا تورجي‌زاده» در آستانه روز جهاني مساجد

تجلیل از مادر شهید «محمدرضا تورجی‌زاده» در آستانه روز جهانی مساجد

هشتمين هفته از طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم با تجليل از مادر شهيد والامقام «محمدرضا تورجي‌زاده» فرمانده گردان يازهرا(س) از لشکر امام حسين(ع) برگزار شد.
شناسه خبر : 15189 تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل یعقوبی در دیدار با خانواده معظم شهید «محمدرضا تورجی زاده» که در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم انجام شد، گفت: شهید تورجی زاده از شهدایی است که خیلی از دلباختگان به شهدا خود را مقید به حضور هفتگی بر مزار این شهید بزرگوار می دانند.

 

مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: پیامبر اسلام(ص) فرموده اند که بالای هرکار خیری، کار خیری هست تا جائیکه یک انسان در راه خدا شهید شود که بالاتر از آن، کار خیری نیست و همین جمله نشان از عظمت کاری است که شهدا انجام داده اند و باید قدردان آنها و خانواده هایشان باشیم.

 

وی با بیان اینکه این امنیت و آرامشی که داریم به احترام شهدا و پدر و مادر شهداست، افزود: امیدواریم بتوانیم در مسیر شهدا قدم برداریم و روز قیامت شرمنده شهدا و خانواده شهدا نباشیم، شهدا جان خود را دادند ما باید بتوانیم در ادامه راه آنها خدمت کنیم.

 

در این دیدار همچنین حجت الاسلام عباس یاری پور گفت: فضای معنوی که برکت این شهید در ذهن و افکار جوانان ایجاد شده است و همیشه بر مزار این شهید حاضر می شوند، موجب حرکت برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن شده است.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 2 اصفهان با تاکید بر اینکه اجر و قرب و مقام مادر شهید در نزد پروردگار بسیار بالاست، افزود: این یک امر بدیهی است که ما با حضور در منازل شهدا، از خانواده معظم شهدا انرژی می گیریم تا بتوانیم استوارتر و بهتر خدمت کنیم.

 

در این دیدار که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان و مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد، از مادر شهید «محمدرضا تورجی زاده» تجلیل شد.