پسرم تنها یک شب، نمازشب نخواند
پسرم تنها يک شب، نمازشب نخواند

پسرم تنها یک شب، نمازشب نخواند

مادر شهيد «تورجي زاده» گفت: خيلي از ايام که پسرم به اصفهان مي آمد مجروح بود اما به هيچ عنوان نماز شب او ترک نمي شد، فقط يک شب من ديدم که نماز شب اقامه نکرد که شيميايي شده بود و تب بالاي ۴۰ درجه داشت و حتي متوجه نشد که او را به بيمارستان آورده ايم.
شناسه خبر : 15194 تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۰۰
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از اصفهان، مادر شهید «محمدرضا تورجی زاده» در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان و مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با ایشان که در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم انجام شد، با تاکید بر اینکه شهدا به هدف و خواسته خود رسیدند، گفت: خداوند متعال شهدا را برای خودش می خواست و از همین رو به خانوده های آنها صبر و استقامت لازم را داده است.

 

وی با بیان اینکه «محمدرضا» از اول انسانی خاص بود و در دوران کودکی آرام و بی آزار بود و رفتار و کردارش با مردم همیشه از سن او بالاتر بود، اظهار داشت: در دورهمی ها اگر پای غیبت باز می شد، پسرم اگر می توانست اجازه نمی داد در غیر اینصورت فضا را ترک می کرد.

 

این مادر شهید با بیان اینکه بعد از شهادت «محمدرضا» نکاتی از زندگی او در جبهه شنیدیم که برای خود ما خیلی جالب بود، افزود: خیلی از ایام که به اصفهان می آمد مجروح بود اما به هیچ عنوان نماز شب او ترک نمی شد، فقط یک شب من دیدم که نماز شب اقامه نکرد که شیمیایی شده بود و تب بالای 40 درجه داشت و او را به بیمارستان بردیم و حتی متوجه نشد که در بیمارستان است.

 

شهید محمدرضا تورجی‌زاده 23 تیرماه 1343 دیده به جهان گشود، او 5 اردیبهشت 1366در بانه، منطقه عملیاتی کربلای 10 به شهادت رسید.