نقش کانون‌های فهما در ایام عزاداری امام حسین(ع) در عرصه مقابله با کرونا/از اطلاع‌رسانی تا آموزش پروتکل‌های بهداشتی
نقش کانون‌هاي فهما در ايام عزاداري امام حسين(ع) در عرصه مقابله با کرونا/از اطلاع‌رساني تا آموزش پروتکل‌هاي بهداشتي

نقش کانون‌های فهما در ایام عزاداری امام حسین(ع) در عرصه مقابله با کرونا/از اطلاع‌رسانی تا آموزش پروتکل‌های بهداشتی

مدير ستاد فهما استان اصفهان، با اشاره به عملکرد کانون‌هاي فهما در مقابله با شيوع ويروس کرونا گفت: کانون‌هاي مساجد در ايام عزاداري امام حسين(ع) به صورت خودجوش نقش تسهيل‌گري، اطلاع‌رساني و آموزشي را به عهده گرفته‌اند.
شناسه خبر : 15299 تاریخ انتشار : ۲ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از اصفهان، نشست شورای راهبردی رابطان مناطق فهما شهرستان اصفهان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در مجتمع فرهنگی هنری صائب برگزار شد.

 

در این نشست حجت الاسلام محمدرضا نیستانی، ضمن ابراز مسرت از عملکرد کانون های فهما در مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایام عزاداری امام حسین(ع) به صورت خودجوش برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی نقش تسهیلگری، اطلاع رسانی و آموزشی را به عهده گرفته اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فهما در استان اصفهان، در ادامه به اهمیت تشکیل اتاق فکر و هیئت اندیشه ورز کانون ها اشاره کرد و گفت: بسیاری از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد به دنبال حمایت های معنوی و دریافت طرح ها و ایده های خلاقانه و جدید هستند.

 

وی افزود: از سویی دیگر برخی به دنبال جذب بودجه و اجرای برنامه به شکل سنتی هستند.

 

نیستانی به تفاوت این دو دیدگاه پرداخت و گفت: کرونا به خوبی به ما نشان داد که خلاقیت یک رکن اساسی در ظهور و بروز اقدامات کارگشا در زمان بحران است.