آیین تجلیل از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهر گز همزمان با روز جهانی مسجد در اصفهان برگزار شد
آيين تجليل از کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد شهر گز همزمان با روز جهاني مسجد در اصفهان برگزار شد

آیین تجلیل از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهر گز همزمان با روز جهانی مسجد در اصفهان برگزار شد

آئين تجليل از فعاليت‌هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهر گز، همزمان با روز جهاني مسجد با حضور مدير ستاد فهما در استان اصفهان برگزار شد و در اين آئين از پوستر روز جهاني مسجد نيز رونمايي شد.
شناسه خبر : 15352 تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از اصفهان، آئین تجلیل از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد شهر گز از توابع شهرستان شاهین شهر و میمه، همزمان به هفته جهانی مسجد برگزار شد و در این آئین از پوستر روز جهانی مسجد نیز رونمایی شد.

 

حجت السالام والمسلمین محمدرضا نیستانی در بخشی از این آئین ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: حضرت سیدالشهدا(ع) اسوه و رهبر آزادگان جهان هستند و امسال هم علی رغم شیوع ویروس کرونا، عاشقان و دلباختگان آن حضرت با رعایت کامل همه دستورالعمل های بهداشتی، عزاداری خود را انجام می دهند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان به اهمیت گریه بر امام حسین(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد همانگونه که در مقابله با شیوع ویروس کرونا مبارزه کردند، اکنون نیز در مساجد و هیئات و تکایا تلاش می کنند تا موارد بهداشتی به خوبی رعایت شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش از حمایت های شورای اسلامی و شهرداری شهر گز از کانون های مساجد تقدیر کرد و افزود: مسجد و کانون فرهنگی هنری مسجد متعلق به همه آحاد مرم و همه دستگاه هاست و همه باید در حد توان خود از فعالیت های فرهنگی در مساجد حمایت کنند.

 

در ادامه مصطفی حکیمیان نائب رئیس شورای اسلامی شهر گز با تشکر از اقدامات مجموعه های مختلف فرهنگی در مقابله با شیوع ویروس کرونا، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد و فعالان فرهنگی با بهره گیری از فضای مجازی، فعالیت های مسجدمحور را رونق بخشند.

 

 

در ادامه فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه به اهمیت فعالیت های فرهنگی در مساجد اشاره کرد و افزود: کانون های فرهنگی هنری بستری هستند برای اینکه کارکردهای واقعی مساجد احیا شود.

 

در این آئین پوستر روز جهانی مسجد رونمایی شد و از مدیران مسئول کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهر گز با اهداء لوح تقدیر و هدیه نقدی (جهت فعالیت فرهنگی در مسجد) تقدیر به عمل آمد.

 

 خاطر نشان می شود گفتنی است کانونهای فرهنگی مساجد استان، دکتر بخشی شهردار گز، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گز، فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر پارسا رئیس شبکه بهداشت شهرستان شاهین شهر و میمه و مدیران مسئول کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهر گز در سالن سینمای شهر گز برگزار شد.