تابستانه فهما؛ مأمنی برای آموزش صحیح پروتکل‌های بهداشتی از سوی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد
تابستانه فهما؛ مأمني براي آموزش صحيح پروتکل‌هاي بهداشتي از سوي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد

تابستانه فهما؛ مأمنی برای آموزش صحیح پروتکل‌های بهداشتی از سوی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد

مدير ستاد فهماي استان اصفهان در گردهمايي مجازي کانون‌هاي فرهنگي هنري شهرستان نطنز گفت: در تابستانه فهما، اعضاي کانون‌ها مي‌توانند در کنار فعاليت‌هاي جاري ، به آموزش مسايل و پروتکل‌هاي بهداشتي بپردازند.
شناسه خبر : 15353 تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از اصفهان، گردهمایی مجازی کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان نطنز با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نیستانی در این گردهمایی به اهمیت اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: در «تابستانه فهما» کانون های فرهنگی هنری مساجد در کنار فعالیت های جاری خود به دنبال آموزش و اطلاع رسانی صحیح مسائل بهداشتی با توجه به شیوع ویروس کرونا هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در ادامه به برگزری رویداد بین المللی «روح مقاومت» اشاره کرد و افزود: این رویداد در پی انعکاس وصایای شهدا در قالب های مختلف هنری در جامعه است.

 

نیستانی گفت: اهداف این رویداد بزرگ اشاره کرد و گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج و زنده نگه داشتن روح مقاومت و تقویت جبهه مقاومت، بازخوانی و تبلیغ وصایای شهدا جهت عمل به آنها در زندگی و کشف گنجینه های معنوی موجود در وصایای شهداء از اهداف برگزاری این رویداد بین المللی است.

 

مدیر ستاد فهمای استان اصفهان پیرامون قالب های شرکت در رویداد روح مقاومت تصریح کرد: فیلم موبایلی، نماهنگ، صوت و پادکست و عکس نوشت قالب های این رویداد هستند که علاقه مندان برای اطلاع دقیق از کمیت و کیفیت آثار ارسالی به زیست بوم مجازی بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 

وی همچنین به برگزاری طرح ملی «سه شنبه های تکریم» اشاره کرد و گفت: در این طرح بچه های مسجد با حضور در منزل خانواده های معظم شهدا در محله های خود، ضمن تکریم خانواده های معظم شهدا، در صورت نیاز مشکلات آنها را بررسی و نسبت رفع آن اقدام می کنند. این طرح در سطح استانی و ملی نیز با حضور روسا و مدیران دستگاه ها در منازل شهدای شاخص برگزار می شود.

 

در این گردهمایی، علی مشربی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز گزارشی از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان نطنز در ایام شیوع کرونا ارائه کرد.