سه‌شنبه‌های تکریم؛ ترویج سیره شهدا در جامعه است/ همه ما بدهکار به مکتب حسینی هستیم
سه‌شنبه‌هاي تکريم؛ ترويج سيره شهدا در جامعه است/ همه ما بدهکار به مکتب حسيني هستيم

سه‌شنبه‌های تکریم؛ ترویج سیره شهدا در جامعه است/ همه ما بدهکار به مکتب حسینی هستیم

مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اصفهان با تمجيد از طرح ملي «سه‌شنبه‌هاي تکريم» گفت: در کنار خانواده شهدا بودن يک توفيق بزرگ است که در پرتو اين طرح شکل گرفته است و ما بايد امروز وظيفه خود در برابر شهدا را بشناسيم و پاسدار خون پاک اين بزرگواران باشيم.
شناسه خبر : 15452 تاریخ انتشار : ۵ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از اصفهان، مسعود  احمدی نیا در دیدار با خانواده شهیدان حجج اسلام «عبدالله و رحمت الله میثمی» که در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم صورت گرفت، گفت: خانواده ای که مکتب آنها مکتب امام حسین(ع) است این چنین فردی را تربیت می کند که در جبهه های دفاع از این مرز و بوم روشنگری کرده است و امروز هم چراغ راه برای همه ماست.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با تاکید بر این مطلب که همه ما بدهکار به مکتب امام حسینیم، افزود: در برابر بزرگی کاری که شهدا کردند ما مسئولیت سنگینی به دوش گرفته ایم و باید مسیر و راه شهدا را ترویج بدهیم.

 

وی با تمجید از طرح ملی «سه شنبه های تکریم» گفت: در کنار خانواده شهدا بودن یک توفیق بزرگ است که در پرتو این طرح شکل گرفته است و ما باید امروز وظیفه خود در برابر شهدا را بشناسیم از فعالیت های روزمره فاصله بگیریم و با عنایت شهدا، پاسدار خون پاک این بزرگواران باشیم.

 

گفتنی است دیدار با خانواده شهیدان حجج اسلام «عبدالله و رحمت الله میثمی» با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان برگزار شد.