سه‌شنبه‌های تکریم در استان اصفهان؛ بیان خاطره‌ای از دیدار شهید میثمی با امام خمینی(ره)
سه‌شنبه‌هاي تکريم در استان اصفهان؛ بيان خاطره‌اي از ديدار شهيد ميثمي با امام خميني(ره)

سه‌شنبه‌های تکریم در استان اصفهان؛ بیان خاطره‌ای از دیدار شهید میثمی با امام خمینی(ره)

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان اصفهان گفت: شهيد حاج عبدالله ميثمي از حضرت امام(ره) نقل کردند که ايشان تاکيد داشتند به اينکه اولويت اول براي طلاب هم حضور در جبهه ها و نبرد با دشمن است و براي همين، اين شهيد هميشه بيان مي کرد که اين فرموده امام(ره) را اطاعت مي کنم و اينقدر در جبهه ها مي مانم تا يا شهيد شوم يا جنگ پايان پذيرد.
شناسه خبر : 15453 تاریخ انتشار : ۵ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از اصفهان، محمدعلی احمدی در دیدار با خانواده شهیدان حجج اسلام «عبدالله و رحمت الله میثمی» که در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم صورت گرفت، گفت: امتیاز و تفاوت جبهه های جنگ ما با سایر جنگ ها، انگیزه معنوی رزمندگان است که افرادی مثل شهید حاج عبدالله میثمی محور این انگیزه ها و روشنگری ها بودند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه شهید حاج عبدالله میثمی الگوی معنوی جوانان و رزمندگان بود، اظهار داشت: قبل از عملیات بدر که این شهید بزرگوار در جمع فرمانده لشکرها و فرمانده گردان ها صحبت می کرد، از حضرت امام(ره) نقل کردند که ایشان تاکید داشتند به اینکه اولویت اول برای طلاب هم حضور در جبهه ها و نبرد با دشمن است.

 

وی با بیان اینکه شهید حاج عبدالله همیشه بیان می کرد که این فرموده امام(ره) را اطاعت می کنم و اینقدر در جبهه ها می مانم تا یا شهید شوم و یا جنگ پایان پذیرد، افزود: معنویت این شهید و اخلاص او اینقدر بالا بود که رزمندگان دور او حلقه می زدند و به حال او غبطه می خوردند.

 

احمدی در پایان مقاومت را کلیدواژه پیروزی در همه اعصار برشمرد و تصریح کرد: در شرایط کنونی نیز نباید خسته شد بلکه باید با مقاومت دشمن را که نوع و مدل جنگ را عوض کرده اما هنوز هم دشمن است، به زانو درآورد.

 

گفتنی است دیدار با خانواده شهیدان حجج اسلام «عبدالله و رحمت الله میثمی» با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان برگزار شد.