سه‌شنبه‌های تکریم به دنبال تقویت ارتباط با خانواده‌های معظم شهداست
سه‌شنبه‌هاي تکريم به دنبال تقويت ارتباط با خانواده‌هاي معظم شهداست

سه‌شنبه‌های تکریم به دنبال تقویت ارتباط با خانواده‌های معظم شهداست

مدير ستاد (فهما) در استان اصفهان با بيان اينکه نعمت امنيت و آرامش حاکم در کشور مديون فداکاري هاي شهدا و خانواده هاي معظم آنهاست ، گفت: طرح ملي سه شنبه هاي تکريم موجب تقويت ارتباط با خانواده هاي معظم شهدا شده است که به تبع آن برکت و فيض شهدا نيز قسمت ما خواهد شد.
شناسه خبر : 15455 تاریخ انتشار : ۵ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا نیستانی در دیدار با خانواده شهیدان «عبدالله و رحمت الله میثمی» که در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم صورت گرفت، گفت: امروز نعمت امنیت و آرامش حاکم در کشور مدیون فداکاری های شهدا و خانواده های معظم آنهاست و لازم است که نسل جوان به خوبی با فرهنگ غنی شهادت آشنا شوند.

 

مدیر ستاد (فهما) در استان اصفهان به تشریح طرح ملی «سه شنبه های تکریم» پرداخت و گفت: این طرح موجب تقویت ارتباط با خانواده های معظم شهدا شده است که به تبع آن برکت و فیض شهدا نیز قسمت ما خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح در سطح ملی در کلیه روستاها و شهرهای مختلف کشور در حال برگزاری است، تصریح کرد: ائمه جماعات به همراه فعالان فرهنگی مساجد با حضور در منزل شهدای منطقه خود، ضمن تکریم خانواده معظم شهدا، وصایای شهدا را نیز بازخوانی می کنند.

 

نیستانی همچنین به اجرای رویداد ملی «روح مقاومت» اشاره کرد و گفت: در این رویداد نیز وصیت نامه های شهدا در قالب های مختلف هنری عرضه خواهد شد.

 

گفتنی است در پایان این دیدار از خانواده شهیدان حجج اسلام «عبدالله و رحمت الله میثمی» تجلیل شد. این دیدار با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان برگزار شد.