فعالیت فرهنگی در روستاها افتخاری برای کانون‌های فهما است
فعاليت فرهنگي در روستاها افتخاري براي کانون‌هاي فهما است

فعالیت فرهنگی در روستاها افتخاری برای کانون‌های فهما است

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فهما در استان اصفهان با اشاره به اينکه تهاجم فرهنگي دشمن مرز و جغرافيا نمي شناسد، گفت: فعاليت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در دورترين نقاط روستايي يک افتخار بزرگ براي جمهوري اسلامي ايران است.
شناسه خبر : 15575 تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۱۸
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از اصفهان، گردهمایی مجازی کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان فریدن با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدن برگزار شد.


 
حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نیستانی در این گردهمایی به اهمیت فعالیت فرهنگی در روستاها اشاره کرد و گفت: یک کانون فرهنگی هنری در یک مسجد روستایی اقداماتی را می تواند انجام دهد که از اثرگذاری بالایی برای جوانان و نوجوانان روستا برخوردار باشد.


 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با بیان اینکه برخی کانون های روستایی در حد یک ارگان بزرگ فرهنگی در حال فعالیت خالصانه هستند، افزود: این یک افتخار و یک دستاورد بزرگ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در روستایی که تا 40 سال پیش خیلی از امکانات اولیه وجود نداشته، امروزه علاوه بر آن امکانات فعالیت های فرهنگی خوبی هم انجام می شود.

 

وی در ادامه به تقدیم شهدای گرانقدر از روستاهای مختلف به این نظام و انقلاب اشاره کرد و تصریح کرد: برگزاری رویداد بین المللی «روح مقاومت» یک فرصت ایده آل برای انعکاس وصایای شهدا در قالب های مختلف هنری در دل جامعه است که اعضای کانون های فرهنگی نباید به سادگی از کنار آن عبور کنند.

 

 
نیستانی به اهداف این رویداد بزرگ اشاره کرد و گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج و زنده نگه داشتن روح مقاومت و تقویت جبهه مقاومت، بازخوانی و تبلیغ وصایای شهدا جهت عمل به آنها در زندگی و کشف گنجینه های معنوی موجود در وصایای شهداء از اهداف برگزاری این رویداد بین المللی است.


 
مدیر ستاد فهمای استان اصفهان پیرامون قالب های شرکت در رویداد روح مقاومت تصریح کرد: فیلم موبایلی، نماهنگ، صوت و پادکست و عکس نوشت قالب های این رویداد هستند که علاقه مندان برای اطلاع دقیق از کمیت و کیفیت آثار ارسالی به زیست بوم مجازی بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.