ظرفیت عظیم بچه‌های مسجد در فضای مجازی به کار گرفته شود
ظرفيت عظيم بچه‌هاي مسجد در فضاي مجازي به کار گرفته شود

ظرفیت عظیم بچه‌های مسجد در فضای مجازی به کار گرفته شود

رئيس حوزه هنري استان اصفهان با اشاره به تدوين تفاهم نامه همکاري مشترک بين حوزه هنري استان اصفهان و ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان گفت: ظرفيت عظيم بچه هاي مسجد به منظور فعاليت هاي گسترده فرهنگي و هنري در فضاي مجازي بايد به کار گرفته شود.
شناسه خبر : 15686 تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از اصفهان، مهدی احمدی‌فر در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان به اهداف و رسالت های مشترک این ستاد با حوزه هنری اشاره کرد و گفت: با هم افزایی و برنامه ریزی صحیح می توان از ظرفیت های مجموعه حوزه هنری و کانون های فرهنگی هنری مساجد برای رسیدن به اهداف و رسالت های مشترک بهره برد.

 

رئیس حوزه هنری استان اصفهان با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم که ظرفیت های سازمانی بلااستفاده بمانند، افزود: ظرفیت عظیم بچه های مسجد به منظور فعالیت های گسترده فرهنگی و هنری در فضای مجازی باید به کار گرفته شود.

 

وی با ابراز رضایت از فعالیت های مشترک هر دو مجموعه در گذشته اظهار داشت: مساجد یکی از بهترین هدف گذاری های حوزه هنری است که می توان بر بستر آن، هنر ارزشی و هنر اندیشه ای را گسترش داد.

 

احمدی فر با تاکید بر تدوین تفاهم نامه همکاری مشترک بین حوزه هنری استان اصفهان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان خاطرنشان ساخت: تمرکز بر آموزش در چند شاخه هنری از اولویت های این همکاری مشترک است که ضروری به نظر می رسد.