در آینده‌ای نزدیک؛ امضای تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد فهما و حوزه هنری استان اصفهان
در آينده‌اي نزديک؛ امضاي تفاهم‌نامه همکاري ميان ستاد فهما و حوزه هنري استان اصفهان

در آینده‌ای نزدیک؛ امضای تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد فهما و حوزه هنری استان اصفهان

حجت‌الاسلام نيستاني از امضاي تفاهم‌نامه ميان ستاد فهما و حوزه هنري استان اصفهان خبر داد و گفت: مساجد متعلق به همه آحاد جامعه است و در نظام اسلامي همه بايد براي رونق فعاليت هاي فرهنگي مساجد فعاليت کنيم.
شناسه خبر : 15688 تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا نیستانی در دیدار با رئیس حوزه هنری استان اصفهان با بیان اینکه اهداف مشترک فراوانی بین کانون های فرهنگی هنری مساجد و حوزه هنری وجود دارد، گفت: مساجد متعلق به همه آحاد جامعه است و در نظام اسلامی همه باید برای ارتقا و رشد فعالیت های فرهنگی و رونق مساجد فعالیت کنیم.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان به آغاز دومین رویداد ملی «فهما» اشاره کرد و تصریح کرد: این رویداد در سال جاری فعالیت های خود در کانون های مساجد را در قالب 3 شبستان با نام های شبستان فرهنگ، شبستان هنر و شبستان نوآوری برنامه ریزی نموده است.

 

وی با بیان اینکه این شبستان ها در دل خود رواق هایی دارند، گفت: «شبستان فرهنگ» با رواق های نور، کتاب، رسانه، همدلی و دانش، «شبستان هنر» با رواق های سرود، نمایش، فیلم، قلم و هنرهای تجسمی و «شبستان نوآوری» با رواق های کارآفرینی و فناوری فعالیت می کنند.

 

نیستانی افزود: هر کدام از این رواق ها در شکل های مختلف مثل کلاس، نشست، حلقه، شبکه های مجازی، همایش، مسابقه، تولید دانش و ... اجرا خواهند شد.

 

مدیر ستاد فهما در استان اصفهان به همکاری های گذشته دو مجموعه حوزه هنری و کانون های مساجد اشاره کرد و اظهار داشت: جشنواره تئاتر بچه های مسجد و جشنواره عکس عاشورایی از جمله این فعالیت هاست.