شهدا پرورش‌یافته در مکتب مساجد هستند
شهدا پرورش‌يافته در مکتب مساجد هستند

شهدا پرورش‌یافته در مکتب مساجد هستند

مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اصفهان با تاکيد بر اينکه انتقال بچه هاي اين سرزمين از مساجد به ساير مراکز يک حرکت اشتباه است، گفت: هرکجا که عقب افتاديم، در واقع از مساجد دور شده ايم.
شناسه خبر : 15691 تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از اصفهان، مسعود احمدی نیا در دیدار با خانواده معظم شهید روحانی «عیسی گلشاهی» که در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم انجام شد، گفت: وقتی خداوند متعال با «عند ربهم یرزقون» از شهدا یاد می کنند به این معناست که شهدا جسم و دنیا و همه چیز خود را کنار گذاشته اند و به آن چیزی که می خواسته اند، رسیده اند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با بیان اینکه همه ما در نظام اسلامی سرباز ولایت هستیم، گفت: شهدا پرورش یافته در مکتب مساجد بوده اند و در حال حاضر هم هرکجا که عقب افتادیم، در واقع از مساجد دور شده ایم.

 

وی با تاکید بر اینکه انتقال بچه های این سرزمین از مساجد به سایر مراکز یک حرکت اشتباه بوده است، اظهار داشت: روح حاکم بر مساجد، روح شهید و شهادت است و این موجب برکت و تاثیر مثبت بر مخاطب می شود.

 

احمدی نیا در ادامه به اهمیت آشنایی دانش آموزان با فرهنگ غنی شهادت اشاره کرد و افزود: تلاش همه آحاد جامعه اسلامی حرکت به سمت ارزش ها و تبلیغ دین خدا باید باشد.

 

گفتنی است شهيد حجت‌الاسلام عيسي گلشاهي، امام‌ جمعه فقید فرخ‌شهر علاوه بر تدريس علوم حوزوي، به مناطق جنگي غرب كشور نيز سركشي مي‌كرد و در نهايت، آبان سال 1364 در حين ارسال كمك‌هاي مردمي و تبلیغ دین، در مناطق جنگی غرب کشور به شهادت رسيد.