طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم به عنوان یک فرهنگ در مساجد نهادینه شود
طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم به عنوان يک فرهنگ در مساجد نهادينه شود

طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم به عنوان یک فرهنگ در مساجد نهادینه شود

مدير ستاد فهما در استان اصفهان با تاکيد بر اينکه طرح ملي سه شنبه هاي تکريم به عنوان يک فرهنگ در همه محلات و روستاها بايد نهادينه شود، گفت: شهدا در دل مساجد رشد و تعالي پيدا کردند و امروز نيز يکي از وظايف بچه هاي مسجد ارتباط مستمر با خانواده هاي معظم شهدا است.
شناسه خبر : 15692 تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا نیستانی در دیدار با خانواده معظم شهید روحانی «عیسی گلشاهی» که در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم انجام شد، گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم برای ما توفیق دیدار و استفاده معنوی از خانواده های معظم شهدا را فراهم کرده است و باید به عنوان یک فرهنگ در همه محلات و روستاها نهادینه شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با اشاره به اهمیت ادامه راه و سیره شهدا، اظهار داشت: شهدا در دل مساجد رشد و تعالی پیدا کردند و امروز نیز یکی از وظایف بچه های مسجد ارتباط مستمر با خانواده های معظم شهدا است.

 

وی با بیان اینکه این طرح در دل روستاها و محلات مختلف شهرها در حال برگزاری است، گفت: در کنار طرح ملی سه شنبه های تکریم، رویداد بین المللی «روح مقاومت» نیز در حال برگزاری است.

 

نیستانی افزود: این رویداد در واقع بازخوانی وصایای شهدا در قالب های مختلف هنری است و در تلاش است تا راه و سیره شهدا در جامعه نهادینه شود.

 

مدیر ستاد فهما در استان اصفهان پیرامون قالب های شرکت در رویداد روح مقاومت تصریح کرد: فیلم موبایلی، نماهنگ، صوت و پادکست و عکس نوشت قالب های این رویداد هستند که علاقه مندان برای اطلاع دقیق از کمیت و کیفیت آثار ارسالی به زیست بوم مجازی بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 

گفتنی است شهيد حجت‌الاسلام عيسي گلشاهي، امام‌ جمعه فقید فرخ‌شهر علاوه بر تدريس علوم حوزوي، به مناطق جنگي غرب كشور نيز سركشي مي‌كرد و در نهايت، آبان سال 1364 در حين ارسال كمك‌هاي مردمي و تبلیغ در مناطق جنگی غرب کشور به شهادت رسيد.