اهمیت نقش تسهیل‌گری سایر دستگاه‌ها در فعالیت کانون‌های فهما
اهميت نقش تسهيل‌گري ساير دستگاه‌ها در فعاليت کانون‌هاي فهما
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان مطرح کرد؛

اهمیت نقش تسهیل‌گری سایر دستگاه‌ها در فعالیت کانون‌های فهما

حجت الاسلام معتمدي با تاکيد بر اهميت نقش تسهيل گري ساير نهادها و دستگاه ها در فعاليت هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، گفت: مسجد متعلق به همه آحاد جامعه است و براي رشد فعاليت هاي فرهنگي در مساجد همه بايد از تلاشي فروگذار نکنند.
شناسه خبر : 19452 تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین «رمضانعلی معتمدی» در گردهمایی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه 15 شهرستان اصفهان که همزمان با ایام ربیع الاول برگزار شد، گفت: کانون های فرهنگی هنری و مساجد در آموزش و پیشگیری از گسترش کرونا در محلات مختلف با توجه به فعالیت مردم محوری که دارند، برنامه های خوبی داشته اند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تاکید کرد: شرایط کنونی فرصت خوبی است برای تقویت و حضور موثر مجموعه های فرهنگی در فضای مجازی چراکه امروزه این فضا به بخشی از فضای حقیقی زندگی مردم مبدل شده است و باید برنامه ریزی برای فعالیت های فرهنگی در فضای مجازی وجود داشته باشد.

 

وی به اهمیت تسهیل گری سایر نهادها و دستگاه ها در فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و اظهار داشت: مسجد متعلق به همه آحاد جامعه است و برای رشد فعالیت های فرهنگی در مساجد همه باید از تلاشی فروگذار نکنند.

 

در پایان این نشست که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سالن کوثر خوراسگان برگزار شد، از 6 کانون فرهنگی هنری برتر منطقه تجلیل شد. این نشست با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، امام جمعه خوراسگان، شهردار منطقه 15 اصفهان و مدیران کانون های فرهنگی هنری این منطقه برگزار شد.