آغاز همکاری ستاد فهما اصفهان با اتاق بازرگانی استان/از توانمندسازی تا توسعه فعالیت‌های آموزشی
آغاز همکاري ستاد فهما اصفهان با اتاق بازرگاني استان/از توانمندسازي تا توسعه فعاليت‌هاي آموزشي

آغاز همکاری ستاد فهما اصفهان با اتاق بازرگانی استان/از توانمندسازی تا توسعه فعالیت‌های آموزشی

ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد اصفهان و اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي اين استان در حوزه هاي آموزشي، توانمندسازي، کارآفريني و رسانه اي همکاري هاي مشترک خواهند داشت.
شناسه خبر : 19711 تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از اصفهان، نشست برنامه ریزی برای همکاری های مشترک ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد.

 

توسعه و اجرای تعاملات بین دو مجموعه در حوزه های آموزشی، توانمندسازی، کارآفرینی و رسانه ای از اهم توافقات طرفین است.

 

تدوین مدل «زیست بوم کارآفرینی بچه‌های مسجد» و برگزاری دوره آموزشی رسانه گر اقتصادی کانون از دیگر برنامه های مشترک اتاق بازرگانی اصفهان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان است.

 

این نشست با حضور آقایان محمد تابش، حسین اشرفیان و خانم کبری راعی از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان و آقایان بشیر و ادریس از واحد توسعه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد.

 

گفتنی است بالغ بر 1900 باب کانون فرهنگی هنری در مساجد استان اصفهان فعالیت می کنند. همچنین اصفهان به دلیل قرار گرفتن در مسیر جاده ابریشم از دیر باز محور استراتژیک برای حمل و نقل و مبادلات کالا به شمار می‌رفته و امروز نیز میراث دار تجارب صنعت و تجارت گذشتگان است و کالاهای بسیاری از این استان به اروپا صادر می‌شود.