۱۰۰ خبرنگار مسجدی در اصفهان به صورت مجازی آموزش دیدند
۱۰۰ خبرنگار مسجدي در اصفهان به صورت مجازي آموزش ديدند

۱۰۰ خبرنگار مسجدی در اصفهان به صورت مجازی آموزش دیدند

مدير ستاد فهما استان اصفهان گفت: دوره آموزشي خبرنگاران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد به صورت مجازي و با حضور ۱۰۰ شرکت کننده برگزار شد.
شناسه خبر : 20242 تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۲۲
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از اصفهان، حجت الاسلام «محمدرضا نیستانی» گفت: دوره آموزشی خبرنگاران کانون های فرهنگی هنری مساجد به صورت مجازی و با حضور 100 شرکت کننده برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان اظهار داشت: شرکت کنندگان در این دوره ضمن آشنایی با خبرگزاری های بزرگ جهان و ضرورت تهیه و انتشار اخبار فعالیت های مسجدی، با ارزش ها و عناصر خبری آشنا شدند.

 

وی گفت: برگزاری دوره های آموزشی خبری برای فعالان فرهنگی مساجد ضرورت ویژه ای دارد چراکه فعالیت های بسیار خوبی در مساجد و کانون های فرهنگی هنری انجام می شود اما اطلاع رسانی در این زمینه دچار مشکل است.

 

مدیر ستاد فهما استان اصفهان تقویت زیرساخت های رسانه ای در کانون های فرهنگی هنری مساجد را یک اولویت برشمرد و تصریح کرد: پس از انتشار اخباری مبنی بر شیوع ویروس کرونا در کشورمان، بسیاری از کانون های فرهنگی هنری مساجد اطلاع رسانی صحیح به مردم برای مقابله با این ویروس را در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی در پایان گفت: پیش از این در استان اصفهان طرح «هر مسجد یک خبرنگار» شکل گرفته است و خبرنگارهای بسیاری در مساجد تربیت یافته اند اما این روند همچنان باید ادامه داشته باشد.