اهدای تجهیزات به کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اردستان
اهداي تجهيزات به کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان اردستان

اهدای تجهیزات به کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اردستان

آيين اهداي تجهيزات به ارزش ۲ ميليارد ريال شامل رايانه، ويدئو پرژکتور و ميز پينگ پنگ به کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان اردستان با حضور حجت الاسلام معتمدي و مديران کانون هاي اين شهرستان برگزار شد.
شناسه خبر : 21970 تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۲۸
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین «رمضانعلی معتمدی» در آیین اهدای تجهیزات به کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اردستان گفت: اهدای تجهیزات به مساجد و تقویت فعالیت در مساجد بدین معنا است که در حال تقویت کارکرد مساجد هستیم و این به معنای جذب حداکثری خانواده ها به مساجد است.

 

مدیر کل فرهنگی و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: اعتبار این تجهیزات توسط فرماندار اردستان تخصیص داده شده است که جای تشکر دارد و همه شهرستان ها باید با پیگیری لازم و به کارگیری راهکارهای مناسب، بودجه های عمرانی و تجهیزاتی را جذب کنند.

 

حجت الاسلام معتمدی همچنین از پیگیری های رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردستان برای تحقق این بودجه تجلیل کرد.

 

وی با بیان اینکه کمک به مساجد و کانون های فرهنگی هنری در واقع سرمایه گذاری است، تصریح کرد: رجوع به مسجد باعث مصون بودن همه آحاد جامعه از آسیب ها است و باید همه دستگاه ها در حد توان به این نهاد مردمی و پایگاه مقدس کمک کنند.

 

گفتنی است آیین اهدای تجهیزات به ارزش 2 میلیارد ریال شامل رایانه، ویدئو پرژکتور و میز پینگ پنگ با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان، حمیدرضا تاملی فرماندار اردستان و مدیران کانون های فرهنگی هنری شهرستان اردستان برگزار شد.