تولید محتوا در فضای مجازی از ماموریت‌های نیروهای انقلاب است
توليد محتوا در فضاي مجازي از ماموريت‌هاي نيروهاي انقلاب است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان؛

تولید محتوا در فضای مجازی از ماموریت‌های نیروهای انقلاب است

حجت الاسلام معتمدي به هجمه هاي دشمن در فضاي مجازي اشاره کرد و گفت: يکي از ماموريت هاي نيروهاي انقلابي حضور فعال و توليد محتوا در فضاي مجازي است تا از اين طريق ارزش ها و توانمندي هاي انقلاب براي نسل جديد بيان شود.
شناسه خبر : 24213 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۰۰
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین «رمضانعلی معتمدی» در نشست شورای اداری و فرهنگ عمومی بخش جرقویه علیا از توابع شهرستان اصفهان که با حضور مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد و فعالان فرهنگی برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران از دل مساجد به رهبری امام خمینی(ره) برخاست و در مقابل ظلم و ستم ایستاد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی با وجود هجمه های فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و ترور دانشمندان در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد، اظهار داشت: انقلاب ما برگرفته از مکتب حضرت سیدالشهدا(ع) است و خون جوانان زیادی به پای آن ریخته شده است از این رو باید بدانیم که اگر شبانه روزی دست از فعالیت و کار بر نداریم باز هم از شهدا که جان خود را برای انقلاب داده اند، عقب هستیم.

 

وی با بیان اینکه الگوی ایرانی اسلامی برای مقابله با مستکبران جهان امروز در کشورهای مظلوم برای مقابله با دشمنان مورد استفاده قرار گرفته است، افزود: ایران اسلامی در بسیاری از مولفه ها در رتبه های اول تا پنجم دنیا قرار دارد و دشمنی دشمن با همین موفقیت ها و پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران است.

 

حجت الاسلام معتمدی به هجمه های دشمن در فضای مجازی اشاره کرد و تصریح کرد: یکی از ماموریت های نیروهای انقلابی حضور فعال و تولید محتوا در فضای مجازی است تا از این طریق ارزش ها و توانمندی های انقلاب برای نسل جدید بیان شود.

 

وی وجود جوانان باهوش در منطقه شرق اصفهان را از ظرفیت های مهم منطقه برشمرد و گفت: مشارکت مردم و بخش خصوصی در فعالیت ها رمز موفقیت و پیشرفت در ابعاد مختلف منطقه است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه راه نجات و برون رفت از مشکلات پیش رو استفاده صحیح از ظرفیت مردم و بخش خصوصی است، اظهار داشت: سند توسعه فرهنگ و هنر که به زودی  رونمایی خواهد شد، بر همین اساس تدوین شده است.

 

وی افزود: در حوزه فرهنگ عمومی منطقه شرق اصفهان لازم است یکی از نشست های شورای فرهنگ عمومی استان ویژه این منطقه برگزار شود که این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

 

گفتنی است مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در سفر یک روز به بخش جرقویه علیا از برخی کانون های فرهنگی هنری منطقه بازدید کرد و موسسه فرهنگی هنری قرآن و عترت شهر حسن آباد را افتتاح کرد.

وی همچینین در ادامه یادمان شهدای گمنام حسن آباد را افتتاح کرد و در همایش دوچرخه سواران که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، حضور یافت. بازدید از مجتمع فرهنگی، آموزشی، گردشگری و سینمایی در حال ساخت روستای رامشه از دیگر برنامه های حجت الاسلام معتمدی بود.