شهدا پرورش یافته در درون مساجد هستند
شهدا پرورش يافته در درون مساجد هستند

شهدا پرورش یافته در درون مساجد هستند

حجت الاسلام نيستاني با بيان اينکه شهدا آموزش ديده و پرورش يافته در دل مساجد هستند، گفت: حوادث مهم تاريخي اسلام همگي به نوعي در مسجد ريشه دارند، به اين معني که يا در مسجد آغاز شده اند، يا در مسجد پرورش يافته اند و يا در مسجد به ثمر نشسته اند.
شناسه خبر : 25735 تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین «محمدرضا نیستانی» به مناسبت دهه نکوداشت کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم با خانواده شهید «سعید واهب» دیدار و گفتگو کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد(فهما) استان اصفهان در این دیدار با بیان اینکه مساجد پایگاه اصلی انقلاب اسلامی ایران است، اظهار داشت: مسجد همچون قلب تپنده در جامعه اسلامی است که موجب استحکام پایه های وحدت و محبت در جامعه می شود.

وی با بیان اینکه شهدا آموزش دیده و پرورش یافته در درون مساجد بودند، تصریح کرد: حوادث مهم تاریخی اسلام همگی به نوعی در مسجد ریشه دارند، به این معنا که یا در مسجد آغاز شده اند، یا در مسجد پرورش یافته اند و یا در مسجد به ثمر نشسته اند.

حجت الاسلام نیستانی در ادامه به اهمیت پیمودن راه شهدا اشاره کرد و گفت: وظیفه همه ماست تا مسیر شهدا که در واقع همان راه حضرت سیدالشهدا(ع) است را ادامه دهیم.

وی همچنین به فعالیت نزدیک به 2 هزار باب کانون فرهنگی هنری در مساجد استان اصفهان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد، افسران جنگ نرم هستند و برای مقابله با تهاجم فرهنگی از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

گفتنی است 18 اسفند، بیست و هشتمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد است.