استان اصفهان پیشتاز در تعداد کانون ها و تعداد اعضای کانون های مساجد کشور
استان اصفهان پيشتاز در تعداد کانون ها و تعداد اعضاي کانون هاي مساجد کشور

استان اصفهان پیشتاز در تعداد کانون ها و تعداد اعضای کانون های مساجد کشور

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد(فهما) استان اصفهان با بيان اينکه نزديک به 2 هزار باب کانون فرهنگي هنري در مساجد استان اصفهان فعاليت مي کنند، گفت: استان اصفهان از لحاظ تعداد کانون ها و تعداد اعضاي کانون ها حائز رتبه نخست در کشور است.
شناسه خبر : 25953 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین «محمدرضا نیستانی» در دیدار برخی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان که به مناسبت (18 اسفند) مصادف با بیست و هشتمین سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد برگزار شد، گفت: امسال دومین دوره از رویداد ملی فهما با عنوان طرح ملی ایران قوی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد(فهما) استان اصفهان با تاکید بر اینکه طرح ملی ایران قوی بستر مشارکت و نقش آفرینی، رقابت سالم، تولید و اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد است، افزود: این طرح ملی در محورهای مقاومت و عزت ایران اسلامی، قرآن و سیره اهل بیت(ع)، پیشرفت و امید به آینده و مسجد و گام دوم انقلاب اسلامی با مشارکت در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان اجرا شد.

 

وی با بیان اینکه هدف از تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است، تصریح کرد: شناسایی و توانمندسازی استعدادهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، جریان سازی گفتمان ایران قوی و ترویج روحیه امید و تلاش و حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی از اهداف اجرای طرح ملی ایران قوی در دومین رویداد ملی فهما است.

 

گفتنی است نزدیک به 2 هزار باب کانون فرهنگی هنری در مساجد استان اصفهان فعالیت می کنند و تا کنون 350 هزار عضو با ورود به سامانه بچه های مسجد عضویت خود در یکی از کانون های فرهنگی هنری در سطح استان را انتخاب کرده اند. استان اصفهان از لحاظ تعداد کانون ها و تعداد اعضای کانون ها حائز رتبه نخست در کشور است.