کانون های برگزیده استان اصفهان در طرح ملی ایران قوی تجلیل شدند
کانون هاي برگزيده استان اصفهان در طرح ملي ايران قوي تجليل شدند
همزمان با ایام نکوداشت کانون های فرهنگی هنری مساجد

کانون های برگزیده استان اصفهان در طرح ملی ایران قوی تجلیل شدند

کانون هاي فرهنگي هنري برگزيده مساجد استان اصفهان در طرح ملي ايران قوي طي آئيني که با حضور معاون پشتيباني و توسعه منابع ستاد فهما برگزار شد، تجليل شدند.
شناسه خبر : 26113 تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین «محمدرضا نیستانی» در آئین گرامیداشت بیست و هشتمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد و تجلیل از کانون های برگزیده استان اصفهان در طرح ملی ایران قوی گفت: طرح ملی ایران قوی بستر مشارکت و نقش آفرینی، رقابت سالم، تولید و اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد(فهما) استان اصفهان افزود: این طرح ملی در محورهای مقاومت و عزت ایران اسلامی، قرآن و سیره اهل بیت(ع)، پیشرفت و امید به آینده و مسجد و گام دوم انقلاب اسلامی با مشارکت در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان اجرا شد.

 

حجت الاسلام نیستانی تصریح کرد: نزدیک به 2 هزار باب کانون فرهنگی هنری در مساجد استان اصفهان فعالیت می کنند و تا کنون 350 هزار عضو با ورود به سامانه بچه های مسجد عضویت خود در یکی از کانون های فرهنگی هنری در سطح استان را انتخاب کرده اند.

 

وی با بیان اینکه استان اصفهان از لحاظ تعداد کانون ها و تعداد اعضای کانون ها حائز رتبه نخست در کشور است، گفت: کانون های استان اصفهان از هم اکنون عزم خود را جزم کرده اند تا در فهما 1400 بتوانیم پایتختی فرهنگ و هنر مساجد ایران(فهما) را به اصفهان اختصاص دهیم.

 

گفتنی است در این آئین از روسای ادارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان اصفهان، مسئولان کانون های مناطق شهرستان اصفهان و کانون های برگزیده در طرح ملی ایران قوی تجلیل شد.