لزوم توجه بیشتر به مناطق روستایی در دهه کرامت
لزوم توجه بيشتر به مناطق روستايي در دهه کرامت
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان مطرح کرد:

لزوم توجه بیشتر به مناطق روستایی در دهه کرامت

حجت الاسلام معتمدي به اهميت برگزاري جشن هاي مردمي دهه کرامت اشاره کرد و گفت: روستاها از امکانات کمتري نسبت به شهر برخوردارند و شايسته است دستگاه‌ها برنامه‌هاي معنوي براي دهه کرامت و ايجاد نشاط و شادابي با توجه ويژه به مناطق روستايي داشته باشند.
شناسه خبر : 27746 تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین «رمضانعلی معتمدی» (سه شنبه، ۱۱ خرداد ۱۴۰۰) در اولین جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت جشن های مردمی دهه کرامت استان اصفهان گفت: ابتدای دهه کرامت با ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز و به ولادت حضرت رضا(ع) ختم خواهد شد و این ۱۰ روز به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: ما باید شاکر نعمت‌های الهی باشیم که خداوند متعال وجود این بزرگواران را در این خطه زمین قرار داده که بتوانیم از وجود و عنایت آن‌ها بهره ببریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: روستاها از امکانات کمتری نسبت به شهر برخوردارند و شایسته است دستگاه‌ها برنامه‌های معنوی برای دهه کرامت و ایجاد نشاط و شادابی با توجه ویژه به مناطق روستایی داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات اضافه کرد: اکنون ۴۲ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می‌گذرد و جهانیان شاهتد هستند که یکی از اساسی ترین رویدادهای کشور، انتخابات است.

حجت الاسلام معتمدی افزود: هر دوره برگزاری انتخابات از حساسیت‌های ویژه برخوردار بوده لیکن در این دوره از حساسیت‌های بیشتری برخوردار است به لحاظ اینکه دشمن زخم خورده است. 

وی با بیان اینکه دشمن توان و قوای خود را از دست داده و هیمنه و جایگاهش از بین رفته است، گفت: اسرائیل امروزه در مقابل حماس و فلسطین ۱۲ روز مقاومت می کند سپس ملتمسانه شروط حماس و مقاومت را می پذیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: ادعاهای دشمن تاکنون دروغ بوده است و دشمن هیمنه، آبرو و حیثیتش از دست رفته است.

وی ادامه داد: دشمن توان مقابله با نظام جمهوری اسلامی در جنگ سرد را ندارد و نظام مقدس جمهوری اسلامی به جایی رسیده که در منطقه و دنیا حرفی برای گفتن دارد و روز به روز بر توانمندی ها و افتخارات آن افزوده می شود.

حجت الاسلام معتمدی بیان کرد: دشمن در راستای دلسرد کردن مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کند و قصد دارد مشکلات کوچک کشور را بزرگ جلوه دهد در حالیکه مردم ما هشت سال جنگ تحمیلی را مدیریت کردند و یک سانت از خاک کشور را به دشمن واگذار نکردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: دشمنان برای عدم حضور مردم در پای صندوقهای رای تلاش می‌کنند اما نباید اجازه دهیم موجبات خوشحالی دشمن فراهم شود از این رو باید با اتحاد و وفاق ملی در انتخابات شرکت کرد و حضور حداکثری داشت تا دشمن ناامید شود.

حجت الاسلام معتمدی گفت: دشمن اصل نظام و رهبری را نشانه گرفته و امید کشورهای منطقه و مقاومت و نیروهای انقلابی در سراسر دنیا به ایران است به همین منظور هرکس با هر توان و در هر سطح باید مردم را نسبت به وضع و حساسیتهای موجود آگاه کند.

وی تصریح کرد: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری اولویت اول مشارکت حداکثری و سپس انتخابات است از این رو مراکز فرهنگی، مساجد و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات با شکوه وظیفه دارند.