ره آورد سفر مدیر ستاد فهما استان اصفهان به شهرستان خور و بیابانک
ره آورد سفر مدير ستاد فهما استان اصفهان به شهرستان خور و بيابانک

ره آورد سفر مدیر ستاد فهما استان اصفهان به شهرستان خور و بیابانک

حجت الاسلام نيستاني در سفري يک روزه به شهرستان خور و بيابانک ضمن ديدار با امام جمعه و فرماندار اين شهرستان، در نشست با مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد حضور پيدا کرد و از کانون هاي برتر تجليل کرد.
شناسه خبر : 28610 تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نیستانی در سفر به شهرستان خور و بیابانک با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیر ستاد فهما استان اصفهان گزارشی از برگزاری طرح ملی سفیران اجتماعی در شهرستان خور و بیابانک ارائه کرد. وی همچنین بر تاسیس و راه اندازی کانون فرهنگی هنری در همه مساجد شهرستان تاکید کرد.

حجت الاسلام سعید جاویدی امام جمعه خور و بیابانک در این جلسه بر محرومیت زدایی از کانون های فرهنگی هنری شهرستان تاکید کرد.

دیدار و گفتگو با فرماندار خور و بیابانک
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در ادامه با فرماندار شهرستان خور و بیابانک دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار سه اولویت کانون های مساجد را توجه به فضای مساجد، توجه به حوزه کارآفرینی و جذب حداکثری دانست و بر ضرورت ثبت فعالیت های کانونها در سامانه بچه های مسجد و بیمه شدن اعضای کانون و مسجد تأکید کرد.

حجت الاسلام نیستانی افزود: فعالیت هایی که در سامانه بچه های مسجد به ثبت می رسد بر اساس شاخص های مورد نظر ارزیابی و امتیازدهی می شود و کانونها بر این اساس از امتیازات و خدمات ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد برخوردار می شوند.

عباس نظام‌الاسلامی فرماندار شهرستان خور و بیابانک نیز گفت: خور و بیابانک دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش فرهنگ و هنر است و باید به ظرفیت‌ های این بخش توجه شود.

وی افزود: برنامه ریزی های مناسبی برای رشد کانون های مساجد انجام گرفته است، زيرا این کانونها می توانند نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی و قرآنی داشته باشند.

نظام‌الاسلامی گفت: امیدواریم امسال اقدامات اساسی در راستای حمایت از هنرمندان و فعالیت های فرهنگی و هنری در بخش های مختلف صورت گیرد.

 

نشست با مدیران کانون های فرهنگی هنری
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان همچنین در نشست با مدیران کانون های شهرستان خور و بیابانک حضور پیدا کرد. 

وی در این دیدار گزارشی از فعالیت کانون های شهرستان در سامانه بچه های مسجد ارائه کرد.

تجلیل از کانون برتر شهرستان خور و بیابانک در طرح ملی ایران قوی 
حجت الاسلام نیستانی در پایان نشست با مدیران کانون های فرهنگی هنری شهرستان خور وب یانبانک از مدیر کانون فرهنگی هنری سید داوود به عنوان کانون رابط شهرستان و مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای ایراج به عنوان کانون برتر شهرستان در طرح ملی ایران قوی تجلیل کرد.

اهدای تجهیزات به کانون های فرهنگی هنری خور و بیابانک
در این سفر تعداد 10 میز پینگ پنگ، 7 میز فوتبال دستی، 7 رایانه و یک عدد ویدئو پرژکتور، به کانون های شهرستان خور و بیابانک اهدا شد.

در سفر یک روزه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان به شهرستان خور و بیابانک از کتابخانه مسجد جامع شهر خور،کانون الزهرا شهر خور، کانون انصارالمهدی روستای چاهملک و کانون شهدای ایراج بازدید شد.


گفتنی است 17 کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان خور و بیابانک فعالیت می کنند.