فراخوان حمایت از برنامه های دهه ولایت در شهر اصفهان منتشر شد
فراخوان حمايت از برنامه هاي دهه ولايت در شهر اصفهان منتشر شد

فراخوان حمایت از برنامه های دهه ولایت در شهر اصفهان منتشر شد

فراخوان حمايت از برنامه هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، تشکل هاي مردمي و سازمان هاي مردم نهاد ويژه دهه ولايت منتشر شد.
شناسه خبر : 28795 تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، نهمین فراخوان حمایت از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد، تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد ویژه دهه ولایت منتشر شد.

در فراخوان این طرح که به تازگی توسط معاونت اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان منتشر شده است موضوعات ارائه برنامه عبارتند از: تبیین موضوعی مفاهیم قربان تا غدیر با تکیه بر قرآن و نهج البلاغه، مسابقات کتابخوانی مجازی با تاکید بر مفاهیم حج و امامت، شعر و ادبیات قربان و غدیر و آموزش رعایت حفظ بهداشت، سلامت و تندرستی با توجه به سفارشات دین مبین اسلام.

بر پایه این گزارش  سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه،  تواشیح، شب شعر،  کلیپ های صوتی- تصویری،  موشن گرافی و برنامه های اجتماعی در شبکه های مجازی قالب های ارائه برنامه در این فراخوان هستند.

 بخش نگاه ویژه این فراخوان در راستای حفاظت از محیط زیست به طرح هایی که با موضوع کاهش مصرف پلاستیک ارائه گردد متمرکز شده است و آثار ارسالی در این بخش مورد حمایت ویژه قرار می گیرد.

گفتنی است زمان اجرای برنامه ها بایستی همزمان با دهه ولایت باشد. علاقه مندان می توانند حداکثر تا ۱۵ مردادماه مستندات مجموعه فرهنگی خود را در فضای مجازی به شماره ۰۹۱۳۵۵۷۸۹۲۸ ارسال نمایند. همچنین برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر از این فراخوان می توانند با شماره ۳۲۲۴۰۵۰۹ داخلی ۲۰۴ ، ۲۰۸ و ۲۰۹ در ساعات اداری تماس حاصل نمایند.