تجلیل از مادران الگو در طرح ملی «سه شنبه های تکریم»
تجليل از مادران الگو در طرح ملي «سه شنبه هاي تکريم»
مدیر ستاد فهما استان اصفهان مطرح کرد؛

تجلیل از مادران الگو در طرح ملی «سه شنبه های تکریم»

حجت الاسلام نيستاني با بيان اينکه دومين فصل از طرح ملي «سه شنبه هاي تکريم» با عنوان «شکوه مادري» برگزار مي شود، گفت: همه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اصفهان مي توانند در اين طرح ملي شرکت کنند و با مراجعه به صفحه اختصاصي خود در سامانه بچه هاي مسجد نسبت به بارگذاري مستندات و کسب امتياز اقدام نمايند.
شناسه خبر : 29153 تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین «محمدرضا نیستانی» از برگزاری طرح ملی «سه شنبه های تکریم» در استان اصفهان خبر داد و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان همراه با سایر کانون های کشور به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و در راستای تکریمِ مادرانِ باشکوه این سرزمین «طرح ملی سه شنبه های تکریم» را برای دومین سال پیاپی با عنوان «شکوه مادری» آغاز کرده اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد(فهما) استان اصفهان اظهار داشت: در سال جاری با توجه به اینکه محوریت این طرح مادران سرزمین عزیزمان ایران اسلامی است، تکریم مادران شهدا با اولویت تعداد فرزندِ شهید بیشتر، مادران الگو در فرزندآوری و تربیت فرزند و همچنین مادران الگو در عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... در اولویت قرار گرفته است.

 

وی افزود: اين طرح، از روز سه شنبه 22 تیر همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) آغاز و تا 3 بهمن سال جاری همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) به مدت ۲۶ هفته در کانون­های فرهنگی هنری مساجد با عنوان شکوه مادری (تکریم فرزند آوری و فرزند پروری) در منزل یکی از خانواده­هایی که شاخص­های تکریم را داشته باشند اجرا می­شود.

 

حجت الاسلام نیستانی تصریح کرد: همه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان می توانند در این طرح ملی شرکت کنند و با مراجعه به صفحه اختصاصی خود در سامانه بچه های مسجد نسبت به بارگذاری مستندات و کسب امتیاز اقدام نمایند.