دومین دوره مسابقه و پویش ملی «خطبه خوانی غدیر» برگزار می شود
دومين دوره مسابقه و پويش ملي «خطبه خواني غدير» برگزار مي شود
با همکاری ستاد فهما اصفهان؛

دومین دوره مسابقه و پویش ملی «خطبه خوانی غدیر» برگزار می شود

دومين مسابقه و پويش ملي «خطبه خواني غدير» با محوريت فضاي مجازي در اصفهان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 29159 تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از اصفهان، دومین دوره مسابقه و پویش ملی «خطبه خوانی غدیر» با محوریت فضای مجازی و در قالب صوت، پادکست، نماهنگ و فیلم موبایلی در اصفهان برگزار می شود.

 

بنا بر این گزارش موضوعات علاقه مندان در گروه های سنی 9 تا 12 سال، 13 تا 16 سال و 17 سال به بالا می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

 

شرکت کنندگان در این پویش بایستی بخش هایی از ترجمه خطبه غدیر را به دلخواه خود انتخاب نمایند و با صدای خود با کیفیت مناسب ضبط گرفته و در یکی از قالب های صوت، پادکست، نماهنگ و فیلم موبایلی ارسال نمایند.

 

همچنین شرکت کنندگان بایستی آثار تولیدی خود را با هشتگ های #من_غدیری_ام و #پویش_ملی_خطبه_خوانی_غدیر در فضای مجازی منتشر کنند.

 

بر اساس فراخوان مسابقه و پویش ملی «خطبه خوانی غدیر» مدت زمان آثار ارسالی باید بین 1 تا 3 دقیقه باشد. همچنین علاقه مندان می توانند به صورت فردی یا گروهی در این مسابقه شرکت کنند.


گفتنی است علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ارسال آثار در واتس آپ به 03133800802 مراجعه کنند. آخرین مهلت ارسال آثار جمعه 15 مرداد است.

 

این مسابقه توسط مجموعه فرهنگی امام حسین علیه السلام وابسته به اداره فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری منطقه دو اصفهان با همکاری ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان برگزار می شود.