فراخوان حمایت از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری ویژه ایام ماه محرم و صفر منتشر شد
فراخوان حمايت از برنامه‌هاي کانون‌هاي فرهنگي هنري ويژه ايام ماه محرم و صفر منتشر شد

فراخوان حمایت از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری ویژه ایام ماه محرم و صفر منتشر شد

دهمين فراخوان حمايت از برنامه‌هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، هيئات مذهبي، تشکل هاي مردمي و سازمان هاي مردم نهاد ويژه ايام ماه محرم و صفر منتشر شد.
شناسه خبر : 29553 تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطاات رسانه ای (فهما) از اصفهان، دهمین فراخوان حمایت از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد، هیئات مذهبی، تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد ویژه ایام ماه محرم و صفر منتشر شد.

در این فراخوان که توسط معاونت اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان، منتشر شده است؛ موضوعات ارائه برنامه؛ سلسله جلسات تبیین موضوعی حماسه حسینی، مسابقات کتابخوانی مجازی با تاکید بر کتب فاخر، برگزاری مفاهیم محرم و صفر در قالب های هنری و آموزش رعایت حفظ بهداشت، سلامت و تندرستی با توجه به سفارشات دین مبین اسلام هستند.

این موضوعات می توانند در قالب های سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه، تواشیح، شب شعر، کلیپ های صوتی- تصویری، موشن گرافی و برنامه های اجتماعی در شبکه های مجازی ارائه شوند.

همچنین نگاه ویژه فراخوان معطوف به طرح هایی است که با موضوع کاهش مصرف پلاستیک ارائه شود.

بر اساس این فراخوان زمان اجرای برنامه ها بایستی همزمان با ایام ماه محرم و صفر باشد. علاقه مندان باید تا حداکثر تا ۳۰ مهرماه گزارش فعالیت خود را در فضای مجازی به شماره ۰۹۱۳۵۵۷۸۹۲۸ ارسال کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر از فراخوان ۳۲۲۴۰۵۰۹ داخلی ۲۰۴ ، ۲۰۸ و ۲۰۹ در ساعات اداری تماس حاصل کنند.