فراخوان فیلم‌نامه نویسی «مسجد محور» در اصفهان منتشر شد
فراخوان فيلم‌نامه نويسي «مسجد محور» در اصفهان منتشر شد

فراخوان فیلم‌نامه نویسی «مسجد محور» در اصفهان منتشر شد

ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان اصفهان فراخوان فيلم‌نامه‌نويسي «مسجد محور» را در قالب فيلم نامه کوتاه، نيمه بلند و بلند منتشر کرد.
شناسه خبر : 30210 تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اصفهان، فراخوان فیلم نامه نویسی «مسجد محور» توسط ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان منتشر شد.

 

در بخشی از این فراخوان آمده است: با عنايت به سياست هاي راهبردي ستاد فهما مبني بر توانمند سازي اعضاي كانون هاي فرهنگي هنري مساجد كشور در رواق فيلم و توليدات فيلم كانوني در سال 1400، ستاد استان اصفهان در نظر دارد بيش از پيش و بصورت گسترده و فراگير در اين بخش اقدام عملي و ميداني صورت پذيرد.

 

بر اساس این فراخوان فیلم نامه نویسانی که با محوریت مسجد و نقش آفرینی آن در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی آن دارای آثاری هستند می توانند ضمن ارسال آثار خود به این فراخوان؛ از حمایت های طرح بهره مند گردد.
 

همچنین در این فراوان تاکید شده است براي تائيد و توليد يك اثر فيلم، ارسال فيلمنامه، رزومه، نمونه كارهاي قبلي كارگردان مد نظر مي باشد.

قالب های ارسالی فیلم نامه در فراخوان فیلم نامه نویسی «مسجد محور عبارتتند از فیلمنامه کوتاه، نیمه بلند و بلند و از آثار برتر پس از داوری جهت تولید در قالب کمک مالی، فنی و  دریافت مجوز حمایت می شود.

 

گفتنی است علاقه مندان تا 30 مهرماه 1400 فرصت ارسال آثار را دارند و برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به نشانی الکترونیک https://formaloo.com/film1400  مراجعه نمایند.