سلسله وبینارهای «هم افزا» در استان اصفهان برگزار شد
سلسله وبينارهاي «هم افزا» در استان اصفهان برگزار شد

سلسله وبینارهای «هم افزا» در استان اصفهان برگزار شد

حجت الاسلام نيستاني از برگزاري سلسله وبينارهاي «هم افزا» در اصفهان خبر داد و گفت: در اين سلسله وبينارها تلاش بر اين بود تا ظرفيت هاي مجموعه هاي حمايتي مردمي استان اصفهان که ظرفيت پوشش محتوايي، مادي و معنوي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد را دارند؛ معرفي شود.
شناسه خبر : 30384 تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۶

حجت الاسلام «محمدرضا نیستانی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان اصفهان، به برگزاری موفق سلسله وبینارهای «هم افزا» اشاره کرد و گفت:  در این سلسله وبینارها تلاش بر این بود تا ظرفیت های مجموعه های حمایتی مردمی استان اصفهان که ظرفیت پوشش محتوایی، مادی و معنوی کانون های فرهنگی هنری مساجد را دارند؛ معرفی شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد(فهما) استان اصفهان با بیان ظرفیت ارزنده نهادهای مردمی در حمایت از کانون های مساجد به جایگاه ویژه اصفهان در این زمینه پرداخت و بیان داشت: در سری اول مجموعه هم افزا تلاش شد ۴ مجموعه کلیدی که در هدایت و حمایت از کانون های استان برتری دارند معرفی شوند.

وی افزود: بنیاد فرهنگی مهدویت و آینده پژوهی، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اصفهان، بنیاد و خیریه فرهنگی بقیه الله و بنیاد فرهنگی المهدی(عج) چهار مرکزی بودند که هر یک  ماموریت ها و ظرفیت های خود در ارائه محتوا، جبهه سازی و شبکه سازی، هدایت و حمایت های مالی و غیره را معرفی نمودند.

نیستانی با بیان اینکه این چهار نشست از طریق فضای مجازی در بستر اسکای روم برگزار شد و تلاش شد همزمان در ارتباطی دو سویه به سوالات مخاطبان نیز پاسخ داده ‌شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی از مدیران کانون ها که نتوانسته اند این وبینار ها را دنبال کنند درخواست بازپخش آن را داشته اند لذا این چهار برنامه در فضای مجازی بارگزاری و توسط مخاطبان قابل دسترسی گردیده است.

وی در پایان گفت: با توجه به نیازهای تخصصی کانون ها در آینده سری دوم این جلسات با دعوت از مراکز محتوایی و تخصصی برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

مخاطبان می توانند از پیوندهای زیر به مشاهده این جلسات بپردازند :
۱- بنیاد مهدویت و آینده پژوهی- حجت الاسلام رفیعی
۲- جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی- حجت الاسلام کریمی
۳-بنیاد و خیریه فرهنگی المهدی(عج)- جناب آقای دکتر نواب
۴- بنیاد و خیریه فرهنگی بقیه الله(عج)- جناب آقای ملکی ها