نخستین گردهمایی سفیران مهدویت مساجد استان اصفهان برگزار شد
نخستين گردهمايي سفيران مهدويت مساجد استان اصفهان برگزار شد

نخستین گردهمایی سفیران مهدویت مساجد استان اصفهان برگزار شد

نخستين گردهمايي سفيران مهدويت مساجد استان اصفهان با مشارکت و همکاري ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان و بنياد مهدويت و آينده‌پژوهي برگزار شد.
شناسه خبر : 30941 تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از اصفهان، اولین گردهمایی سفیران مهدویت مساجد استان اصفهان با مشارکت و همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و بنیاد مهدویت و آینده پژوهی برگزار شد.

بر اساس این گزارش تعداد 250 نفر در طرح استانی «سفیران مهدویت مساجد» حضور پیدا کردند. این طرح با هدف تربیت و انتخاب مهدی‌یار و ترویج مهدی‌باوری و مهدی‌یاوری در مساجد با شعار «هر مسجد یک پایگاه انتظار» از 31 تیر به صورت آنلاین برگزار و تعداد 180 نفر در آزمون این دوره شرکت کردند که تعداد 140 نفر آنان حائز موفقیت در دوره شدند.

سفیران مهدویت با حضور در این دوره کار خود را در مساجد و کانون های فرهنگی هنری به عنوان سفیر مهدوی آغاز می کنند. همچنین برای شرکت کنندگان، دوره تکملی نیز برگزار خواهد شد.

گفتنی است درخواست استاد جهت برگزاری دوره های آموزشی مهدویت، استفاده از پشتیبانی مرکز پاسخگویی به شبهات مهدویت، حمایت مادی از برگزاری دوره های مهدویت در کانونها، اسکان اردوهای کانونها در جوار مسجد مقدس جمکران، حضور در دوره تربیت مربی مهدویت و سایر طرح های تبلیغی و تروجی مهدویت از جمله مزایای این دوره برای شرکت کنندگان است.