کارگاه آموزشی «مدیریت نظام فرهنگی در جمهوری اسلامی-راهکارها و چالش ها» در اصفهان برگزار می شود
کارگاه آموزشي «مديريت نظام فرهنگي در جمهوري اسلامي-راهکارها و چالش ها» در اصفهان برگزار مي شود
دوره جامع آموزشی «ترنم فهما»؛

کارگاه آموزشی «مدیریت نظام فرهنگی در جمهوری اسلامی-راهکارها و چالش ها» در اصفهان برگزار می شود

کارگاه آموزشي «مديريت نظام فرهنگي در جمهوري اسلامي-راهکارها و چالش ها» به عنوان دومين برنامه از دوره جامع آموزشي «ترنم فهما» در اصفهان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 31060 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از اصفهان، کارگاه آموزشی «مدیریت نظام فرهنگی در جمهوری اسلامی-راهکارها و چالش ها» به عنوان دومین برنامه از دوره جامع آموزشی «ترنم فهما» در اصفهان برگزار می شود.

بنا بر این گزارش، کارگاه آموزشی «مدیریت نظام فرهنگی در جمهوری اسلامی-راهکارها و چالش ها» با تدریس دکتر محمدحسین صفار هرندی به صورت مجازی آفلاین برگزار می شود.


​گفتنی است محتوای این دوره آموزشی در 3 جلسه از طریق شبکه های اجتماعی در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد و در پایان پس از برگزاری آزمون گواهی پایان دوره صادر می شود.

تا کنون نزدیک به 500 نفر در این دوره شرکت کرده اند و علاقه مندان جهت ثبت نام و حضور در این کارگاه اینجا را کلیک کنند.

آسیب شناسی و بررسی نقاط ضعف ساختار مدیریت فرهنگی کشور، بررسی نقاط قوت مدیریت فرهنگی کشور، تهدیدهای نظام مدیریت فرهنگی کشور، فرصت ‌های پیش رو نظام مدیریت فرهنگی کشور، تبیین استراتژی‌های موفق و قابل بسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دولت نهم و پیشنهادات به مدیران و جوانانی که قصد حضور در آینده مدیریت فرهنگی کشور را دارند از جمله مطالبی است که در این دوره آموزشی مطرح خواهد شد.

 

پیش از این در دوره اول ترنم فهما با عنوان کارگاه آموزشی «سازماندهی مردمی جبهه فرهنگی انقلاب» در اصفهان به صورت مجازی آفلاین برگزار شد.