کارگاه آموزشی «چیستی و چگونگی کار تشکیلاتی» در استان اصفهان برگزار شد
کارگاه آموزشي «چيستي و چگونگي کار تشکيلاتي» در استان اصفهان برگزار شد
در قالب دوره جامع آموزشی «ترنم فهما»؛

کارگاه آموزشی «چیستی و چگونگی کار تشکیلاتی» در استان اصفهان برگزار شد

کارگاه آموزشي «چيستي و چگونگي کار تشکيلاتي» به عنوان سومين برنامه از دوره جامع آموزشي «ترنم فهما» با حضور مديران و اعضاي کانون‌هاي مساجد استان اصفهان برگزار شد.
شناسه خبر : 32145 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از اصفهان، کارگاه آموزشی «چیستی و چگونگی کار تشکیلاتی»  به عنوان سومین برنامه از دوره جامع آموزشی «ترنم فهما» در اصفهان برگزار شد.

 این کارگاه آموزشی با تدریس «حسین عرب اسدی» به صورت مجازی آفلاین برگزار شد و 301 نفر از اعضا و مدیران کانون های فرهنگی هنری استان اصفهان در این دوره آموزشی شرکت کردند که با توجه به حضور در آزمون و کسب نمره قابل قبول، تعداد 219 نفر موفق به دریافت گواهی پایان دوره شدند.

 

بر پایه این گزارش، فلسفه و چرایی لزوم کار تشکیلاتی، آشنایی با ارکان چهارگانه تشکیلات اسلامی، تبیین اصول کار تشکیلاتی و تبیین تکنیک های کار تشکیلاتی سرفصل هایی هستند که در این کارگاه مطرح شد.

 

آسیب شناسی و بررسی نقاط ضعف ساختار مدیریت فرهنگی کشور، بررسی نقاط قوت مدیریت فرهنگی کشور، تهدیدهای نظام مدیریت فرهنگی کشور، فرصت ‌های پیش رو نظام مدیریت فرهنگی کشور، تبیین استراتژی‌های موفق و قابل بسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دولت نهم و پیشنهادات به مدیران و جوانانی که قصد حضور در آینده مدیریت فرهنگی کشور را دارند از جمله مطالبی است که در این دوره آموزشی مطرح خواهد شد.

 

 پیش از در دوره اول و دوم ترنم فهما  در اصفهان کارگاه های آموزشی «سازماندهی مردمی جبهه فرهنگی انقلاب» و «مدیریت نظام فرهنگی در جمهوری اسلامی-راهکارها و چالش ها» به صورت مجازی آفلاین برگزار شده بود.