استقبال اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان از پانزهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان»
استقبال اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اصفهان از پانزهمين دوره مسابقات قرآني «مدهامّتان»

استقبال اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان از پانزهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان»

مرحله استاني پانزهمين دوره مسابقات قرآني «مدهامّتان» به صورت غيرحضوري از (7 آبان) در سامانه بچه هاي مسجد آغاز شده است و تا (30 آذر) ادامه خواهد داشت.
شناسه خبر : 32587 تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از اصفهان، پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان»  همانند سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا با شیوه ای متفاوت نسبت به دوره های گذشته برگزار می شود. اضافه شدن بخش استعداد یابی ویژه کودکان زیر 7 سال و همچنین ایجاد پیوند بین جلسات سنتی قرآن کریم، مساجد و مسابقات قرآنی مدهامّتان از جمله ویژگی های این دوره است.

 

در بخش رقابتی مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان»  علاقه مندان در رشته های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، مفاهیم، اذان، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی به رقابت خواهند پرداخت.

 

در بخش ویژه جلسات سنتی قرآن کریم، قاریان و مرتالن قرآنی، جلسه سنتی قرآن کریم را در مسجد محل با حداقل 7 نفر از کودکان و نوجوانان برگزار می کنند و گزارش جلسات خود را در سامانه بچه های مسجد، رواق نور، بخش جلسات سنتی ثبت نمایند. امتیاز برگزاری این جلسات در انتخاب قاریان و مرتلان، علاوه بر امتیاز فنی کسب شده در مرحله استانی و کشوری لحاظ خواهد شد. همچنین ضمن تکریم مربیان بهترین جلسات سنتی قرآن کریم با اعزام تیم مستند ساز ، فعالیت های ایشان مستند و در سطح ملی منتشر خواهد شد.

 

در بخش ویژه استعدادیابی قرآنی کودکان زیر 7 سال شرکت کننده در جلسات سنتی قرآن کریم می توانند با ارسال اثر اجرای زنده و کوتاه خود در جلسه سنتی قرآن در این بخش شرکت نمایند. استعداد های برتر در ویژه برنامه های قرآنی مجازی و حضوری، دعوت شده و از محتواها و برنامه هایی که به منظور رشد و پرورش ایشان در نظر گرفته شده است بهره مند می گردند.

 

بر اساس فراخوان این دوره از مسابقات علاقه مندان تا 30 آذر فرصت دارند با حضور در سامانه بچه های مسجد در این دوره از مسابقات شرکت کنند. نفرات برتر استانی در دی ماه سال جاری معرفی خواهند شد و مسابقات کشوری در اردیبشهت 1401 برگزار می شود.

 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فراخوان پانزهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» اینجا کلیک فرمائید. همچنین لازم است ابتدا در سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir/signin ثبت نام نموده و به صورت الکترونیکی به عضویت کانون فرهنگی هنری مسجد محله خود در آیند(فیلم راهنما) سپس با مراجعه به پنل کاربری خود در این سامانه در جشنواره مدهامّتان ثبت نام نموده و آثار خود را بر اساس آیین نامه مسابقات بارگذاری نمایند.(فیلم راهنما)